Ainakin turkulaiset syö piispanmunkkeja . Tuntuu siltä, että kaikki muut vetää berliininmunkkeja . Ja luulis, että niitä on aina tarjolla ainakin isommissa marketeissa.
Jaa, mä oonkin ihmetellyt mikä on piispanmunkki... Nyt kvg ja ai se on yhtäkuin Berliininmunkki
Juu, ne on ihan hyviä.. Mutta jos siihen väliin sais vielä kermavaahtoa niin namnam! Nimimerkillä, söin eilen ehkä noin kahden desin verran vatkattua vispikermaa pelkästään.. desin verran meni vahvan o'boy-kaakaon päälle
Täällä itäisessä Suomessa aina asuneena en kyllä koskaan ole kuullut Berliininmunkkeja nimitettävän piispanmunkeiksi! Piti ihan avata tämä aihe, kun ihmettelin, että mithän ne piispanmunkit on...
Mä pakkaan lapset autoon ja meen tyhjentään munkkitiskiä, semmonen kermamunkkikin ois ihanaa...
Ja siinä viereisellä tiskillä on ihania täytettyjä patonkeja...
Berliininmunkeista minäkin olen puhunut. Se vaaleanpunainen smähmä on hyvä siitä, että ainakin tietää varmasti, että on reikä hampaassa, kun munkkiin hampaansa upottaa.
Löytyi
Ja kassakuitissakin lukee ihan piispanmunkki.
Löytyi myös laskiaispullia ja täytettyjä patonkeja, piti tehdä makrulaatikkoa ja hedelmäsalaattia mutta ehtiihän ne sit vaikka iltaruoaksi tai huomenna...