Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Minä haluan kysyä mielestäni asiallisen kysymyksen, jokainen tietää että uteliaita ihmisiä löytyy... Kuinka hän muistaa salasanansa? Vai onko käytössä ollut vuosia vanha salasana? Tiedän, tyhmä kysymys, mutta silti haluan tietää.
Salasanan minne? Meseen? Minäki tiedän sen... Ja sen kone kirjautuu sinne automaattisesti. Meseen siis. Tietokone vietiin toipilaalle alunperin sen takia että siellä on valokuvia tuhansia, joita onki selaillut ja katsellut.
 
tiuku
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Silloin kun itse sairastuin vakavasti, nimenomaan käyttäydyin aggressiivisesti. Ihmiset reagoi asioihin niin eri tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että surulline (tai surun murtama) ihminen voi käyttäytyä ihan miten päin vain.
sitä paitsi surullinen ihminen joka elää kamala aikaa elämässään todennäköisesti tuntee kauheaksi sen asian että tapahtumaa ei uskota ja täällä paskaa asiasta jauhetaan.. kyse kuitenkin omasta läheisestä niin tusimpa haluaa lukea sitä että epäillään kyseisen henkilön olemassa oloa... :headwall:
lisäksi suru ilmenee monissa muodoissa.. toiset se lamauttaa, toiset se suututtaa.. jokainen meistä reagoi eri tavoin asioihin...
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.


Ai ei vai? :D Eikä mun mielestä oo mitenkään erityisen agressiivisesti käyttäytynyt. Ja jos mun sisko olis samassa tilanteessa sairaalassa ja ihmiset puhuis täällä paskaa, mieli tekis vähän opettaa tapoja. Tosin tekee nytkin, vaikka kyse ei olekkaan omasta läheisestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Tomeruutta tuo on eikä aggressiivisuutta. Aggressiivisena ap käyttäisi sellaista kieltä, joka saisi palstaa lukevan satamajätkän punastumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
En ole aggressiivinen, pisti vain vihaksi kaikki se sonta mitä täällä levitellään ja kirjotetaan. Ja siihen mulla on lupa reagoida.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Silloin kun itse sairastuin vakavasti, nimenomaan käyttäydyin aggressiivisesti. Ihmiset reagoi asioihin niin eri tavalla.
Näinpä!
 
Milla
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Yleensä?

Jokainen käyttäytyy tavallaan, eikä surun aikana käyttäytymistä voi ennustaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Yleensä?

Jokainen käyttäytyy tavallaan, eikä surun aikana käyttäytymistä voi ennustaa.
Eikä missään nimessä saa vähätellä toisen reaktioita.
 
Ja jälleen kerran muistutamme käytöstavoista. Kyseessä on kuitenkin vakava asia joten toivomme myös moderaattoreiden puolelta että provohuutelut ja muu jauhaminen aiheesta lopetetaan ja pidetään ketju siistinä. Tarpeen mukaan siistimme ja ryhdymme muihin toimenpiteisiin.

Terveisin,

Moderaattorit
 
Kukaan joka ei ole ollut vastaavassa tilanteessa, ei voi tietää miten itse ko. tilanteessa reagoisi.
Itse muistan isän kuoleman yhteydessä, että olin turta - jos niin voi sanoa - huolehdittavana kun oli vauva, äiti, sisareni. Ei ollut varaa sellaiseen ylellisyyteen, että olisin heittäytynyt itse muiden huolehdittavaksi, itkeskeleväksi. Koko ajan oli kuitenkin epätodellinen olo; miksi maailma ei pysähdy vaikka oma maailma oli pysähtynyt tärkeän ihmisen kuoleman vuoksi?
Minut piti järjissäni se, että huolehdin muista läheisistäni ja lähinnä juuri vauvasta; hän kun ei ymmärtänyt tilannetta, mutta rutiinit oli hoidettava joka tapauksessa. Siinä tilanteessa ja siinä ajassa, meillä ei ollut tietokonetta, eikä tätä pastaakaan ole ollut silloin vielä olemassa, joten en tiedä olisinko ollut palstalla tilittämässä tunteitani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
Ja jälleen kerran muistutamme käytöstavoista. Kyseessä on kuitenkin vakava asia joten toivomme myös moderaattoreiden puolelta että provohuutelut ja muu jauhaminen aiheesta lopetetaan ja pidetään ketju siistinä. Tarpeen mukaan siistimme ja ryhdymme muihin toimenpiteisiin.

Terveisin,

Moderaattorit
Kiitos. :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Feikkaus jota on suunniteltu viime vuoden huhtikuulta lähtien? Kuka jaksaisi vaivautua?
Näin asian vierestä vastaan tähän:
Juurihan oli lehdissä tapaus, joka valehteli ja tekaisi ihmisiä monta vuotta netissä. Oli kuvia ja "eli"näiden profiilien takana. Jäi lopulta vuosien jälkeen tästä kiinni ja kuinka monta kymmentä ihmistä oli elänyt näiden ihmisten(feikkien ) kanssa. Moni suri jonkun menetettyä lasta, joku pettävää miestä, kuollutta veljeä ja näille jopa vaivauduttu tekemään kuolinilmoitukset lehteen!
keksittiin sairauksia jne. elämässä sattui kauheasti kaikkea ja oli aivoverenvuotoa yms. että kyllä ne jotkut tosiaan osaa olla kamalia ja tässä en tarkoita tätä tapausta, vaan sanon siksi, ettei kaikkeen kannata aina uskoa ja olla sinisilmäinen netissäkään.
Että kyllä näitä feikkejäkin löytyy ja on sairasta, että joku jaksaa tehdä tälläisiä piloja.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1783638


moderaattori muokkasi
 
tiina
Kauheaa, olen missannut tämän koko asian. Muistan vain joku aika sitten (olikohan se hyytis) että joku kertoi että oli aamulla ollut jotain omituisia tuntemuksia.. olikohan sama tapaus??

Hurjasti voimia koko perheelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tällainen on turhaa! Ei mua hetkauta joku hyytis tippaakaan, en tunne häntä elävässä elämässä!
Minun mielestä tämä ei ollut turhaa, koska selvästi ihan omilla silmillä lukemalla näin että joitakin se hetkauttaa aika kovasti, jopa niinkin kovasti että piti ruveta vetämään omia johtopäätöksiä. Toivoisin että tällä aloituksellani olisi se hyöty, ettei kenenkään tarvisi kehitellä omaa arvioita asioista ja julistaa sitä täällä. Minä voin kertoa, jos jollaki on kysyttävää, vastaan, jos koen sen sopivana. Ihan kaikkea ei mullakaan ole lupa oman siskon puolesta kertoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettei kaikkeen kannata aina uskoa ja olla sinisilmäinen netissäkään.
Että kyllä näitä feikkejäkin löytyy ja on sairasta, että joku jaksaa tehdä tälläisiä piloja.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1783638
Tähän tapaukseen tuo sopisi huonosti, sillä nuo feikkailijat tapaavat olla riippuvaisia saamastaan huomiosta, eikä hyytikyppynen ole osoittanut suurempaa huomionhakuisuutta kuin palstailijat keskimäärin. Jos hän olisi malttanut valmistella suurta showtaan näin pitkään, niin hän olisi osoittanut miltei yhtä suurta kärsivällisyyttä kuin tämän pilapiirroksen melko tunnettu hahmo: http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&id=1177
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tällainen on turhaa! Ei mua hetkauta joku hyytis tippaakaan, en tunne häntä elävässä elämässä!
Minun mielestä tämä ei ollut turhaa, koska selvästi ihan omilla silmillä lukemalla näin että joitakin se hetkauttaa aika kovasti, jopa niinkin kovasti että piti ruveta vetämään omia johtopäätöksiä. Toivoisin että tällä aloituksellani olisi se hyöty, ettei kenenkään tarvisi kehitellä omaa arvioita asioista ja julistaa sitä täällä. Minä voin kertoa, jos jollaki on kysyttävää, vastaan, jos koen sen sopivana. Ihan kaikkea ei mullakaan ole lupa oman siskon puolesta kertoa.
Mutta miksi yleensä kerrot mitään?? Eihän kukaan tunne teitä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tällainen on turhaa! Ei mua hetkauta joku hyytis tippaakaan, en tunne häntä elävässä elämässä!
Minun mielestä tämä ei ollut turhaa, koska selvästi ihan omilla silmillä lukemalla näin että joitakin se hetkauttaa aika kovasti, jopa niinkin kovasti että piti ruveta vetämään omia johtopäätöksiä. Toivoisin että tällä aloituksellani olisi se hyöty, ettei kenenkään tarvisi kehitellä omaa arvioita asioista ja julistaa sitä täällä. Minä voin kertoa, jos jollaki on kysyttävää, vastaan, jos koen sen sopivana. Ihan kaikkea ei mullakaan ole lupa oman siskon puolesta kertoa.
Mutta miksi yleensä kerrot mitään?? Eihän kukaan tunne teitä???
Siksi kerron koska se kertominen on täällä aloitettu, alunperin siskoni toimesta. Faktat on mielestäni hyvä vaihtoehto valtoimeen pyöriville huhuille.

Varmaan jokainen on koulussa joskus leikkinyt juorua. Että ensimmäinen kertoo jutun toiselle, toinen kolmannelle jne... Ja kun viimeinen kertoo jutun, on se ihan eri kuin sen juttu, joka sen pisti alunperin liikkelle. Täällä on havaittavissa ihan sama ilmiö, ketjuja alkaa olla kymmeniä joissa jokaisessa tuntuu joku kertovan asioita faktana.

Ja kyllä vaan täällä palstailee muutamia jotka tuntee minun siskon, minua ehkä ei koska en ole täällä pyörinyt niin aktiivisena, vain kerhojen puolella...
 

Yhteistyössä