Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Siis en ota kantaa uskonko juttua vai ei....mutta kun itse sairastuin vakavasti ja jouduin pääni takia sairaalaan pitkäksi aikaa..onneksi kellekkekkään läheiselleni ei tullut mieleenkään tulla päivittämään tilannettani tänne, vaikka tiesivät että viihdyn palstalla ja kone jäi aukikin palstan kohdalle jossa oli nikkini auki. Mieheni oli lueskellut palstaa jossain vaiheessa, mutta ei ollut kirjoittanut tilanteestani mitään vaikka oli huomannut että joku oli minua kysellytkin.
Vakavasti sairastettuaan kannattaisi keskittyä vain potilaaseen ja hänen hyvinvointiinsa sekä omaan jaksamiseen
Minä en voi täällä kotona muuta tehdä kuin elää elämää normaalisti eteenpäin, mulla on tällä hetkellä sekä oma lapsi että veljen lapset hoidettavana koska veliki on sairaalalla. Lasten takia en voi jämähtää itkemään mihinkään, hoidan sen sitten yöllä peiton alla oman miehen kainalossa.
Eli me mennään nyt normaalisti eteenpäin, normaalissa elämässäkin käyn päivittäin palstalla lueskelemassa juttuja päiväunien aikana, tosin lähinnä kirjoittelen vain parissa kerhossa.
Ja kun nyt on tätä sontaa täällä silmiin osunut parina päivänä, päätin että kerron miten asiat on niin ei tarvi miettiä kenenkään ja soppa ei mene sakeammaksi juoruista.