Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

:hug: oikein kovasti jaksamista. Kokemuksesta tiedän mitä läpikäytte. Toivottavasti Hyytis tulee kuntoon ja saa nauttia elämästään ja läheisistään. Ketjuilinkin hänen kanssaan sinä aamuna kun oli saanut poissaolokohtauksen ja oli pelottava juttu. On nyt taitavissa käsissä. Voimia!!!
 
mansesta nääs
Kaunis kiitos ap:lle tiedotteesta ja voimia paranemiseen!!!
Mieheni serkku on kokenut samanmoista ja parantunut kasvaimen poistosta täydellisesti (kuulema kananmunan kokoinen kasvain). Oisi ollut kiva jos ap:n viesti oisi jäänyt ketjun ainoaksi, että oisimme saaneet seurata helposti kuulumisia ja myötäelää kanssanne... tästä taitaa tulla nyt satasivuinen tsemppi-ketju :(
 
Enkös jo sanonut että paskat tulemaan yv:llä, pidetään ketju siistinä. Luulisi että täällä aikuisia ihmisiä kirjoittelee ja ymmärtävät edes jotain hienotunteisuudesta. Ihan vapaasti voit omassa päässäsi kuvitella provoksi jos siltä tuntuu, se ei meidän elämää muuta yhtään epätodellisemmaksi. Ikävää jos sinun mielestäs elämä on niin auvoista ruusuilla tanssimista ettei pahaa voi tapahtua. Ikävää myös jos sinulle tapahtuu jotain ikävää, näyttää siltä ettet kykene sitä asiaa käsittelemään millään muotoa siinä vaiheessa vaan kuvittelet sen olevan harhaa tai hullua pilaa.

Näihin provohuuteluihin en aio enää reagoida täällä palstan puolella. Kiitos.

moderaattori muokkasi
 
näin
Siis en ota kantaa uskonko juttua vai ei....mutta kun itse sairastuin vakavasti ja jouduin pääni takia sairaalaan pitkäksi aikaa..onneksi kellekkekkään läheiselleni ei tullut mieleenkään tulla päivittämään tilannettani tänne, vaikka tiesivät että viihdyn palstalla ja kone jäi aukikin palstan kohdalle jossa oli nikkini auki. Mieheni oli lueskellut palstaa jossain vaiheessa, mutta ei ollut kirjoittanut tilanteestani mitään vaikka oli huomannut että joku oli minua kysellytkin.

Vakavasti sairastettuaan kannattaisi keskittyä vain potilaaseen ja hänen hyvinvointiinsa sekä omaan jaksamiseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Siis en ota kantaa uskonko juttua vai ei....mutta kun itse sairastuin vakavasti ja jouduin pääni takia sairaalaan pitkäksi aikaa..onneksi kellekkekkään läheiselleni ei tullut mieleenkään tulla päivittämään tilannettani tänne, vaikka tiesivät että viihdyn palstalla ja kone jäi aukikin palstan kohdalle jossa oli nikkini auki. Mieheni oli lueskellut palstaa jossain vaiheessa, mutta ei ollut kirjoittanut tilanteestani mitään vaikka oli huomannut että joku oli minua kysellytkin.

Vakavasti sairastettuaan kannattaisi keskittyä vain potilaaseen ja hänen hyvinvointiinsa sekä omaan jaksamiseen
Minä en voi täällä kotona muuta tehdä kuin elää elämää normaalisti eteenpäin, mulla on tällä hetkellä sekä oma lapsi että veljen lapset hoidettavana koska veliki on sairaalalla. Lasten takia en voi jämähtää itkemään mihinkään, hoidan sen sitten yöllä peiton alla oman miehen kainalossa.
Eli me mennään nyt normaalisti eteenpäin, normaalissa elämässäkin käyn päivittäin palstalla lueskelemassa juttuja päiväunien aikana, tosin lähinnä kirjoittelen vain parissa kerhossa.
Ja kun nyt on tätä sontaa täällä silmiin osunut parina päivänä, päätin että kerron miten asiat on niin ei tarvi miettiä kenenkään ja soppa ei mene sakeammaksi juoruista.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Minä haluan kysyä mielestäni asiallisen kysymyksen, jokainen tietää että uteliaita ihmisiä löytyy... Kuinka hän muistaa salasanansa? Vai onko käytössä ollut vuosia vanha salasana? Tiedän, tyhmä kysymys, mutta silti haluan tietää.
Tallennettuna koneelle? Automaattinen kirjautuminen, ei mikään uusi keksintö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Minä haluan kysyä mielestäni asiallisen kysymyksen, jokainen tietää että uteliaita ihmisiä löytyy... Kuinka hän muistaa salasanansa? Vai onko käytössä ollut vuosia vanha salasana? Tiedän, tyhmä kysymys, mutta silti haluan tietää.
Ehkä se on kirjoitettu vaikkapa puhelimen muistiin tai päiväkirjaan.
 
m
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Minä haluan kysyä mielestäni asiallisen kysymyksen, jokainen tietää että uteliaita ihmisiä löytyy... Kuinka hän muistaa salasanansa? Vai onko käytössä ollut vuosia vanha salasana? Tiedän, tyhmä kysymys, mutta silti haluan tietää.
Tallennettuna koneelle? Automaattinen kirjautuminen, ei mikään uusi keksintö.
tiedän kyllä tämänkin, mutta jos joskus vaikka ne tallenukset häviää :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En nyt sano tätä pahalla, mutta jos ap on todella Hyytiksen (jos on olemassa oikeasti ) sisko ja hänellä olisi nyt suuri murhe, niin en käsitä tuota agressiivista käytöstä. Surullinen ihminen ei käyttäydy yleensä noin.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että surulline (tai surun murtama) ihminen voi käyttäytyä ihan miten päin vain.
 

Yhteistyössä