Hyvin istuvat farkut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja farkkushop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

farkkushop

Vieras
Suositelkaapas merkkejä/malleja, eli pitäisi saada hvyin istuvat farkut, tuntuu ettei sellaisia ole olemassakaan, mutta jos jollakin on niin, että istuu päällä kuin toinen iho niin auttakaa! Ja siis ihan normaali kokoinen nainen olen kooltani ehkä 30-31/32 farkuissa, normaalivyötäröisiä ja nuorekkaita farkkuja..

Jos tuo 30-31" on leveys ja 32 pituus, niin en sanoisi ihan normaalikokoiseksi. Tiger of swedenin Slender on tosi istuva, mutta on niin kapea malli, ettei sinun kokoisellesi kyllä mahdu. Nudien Tight long john on puolestaan hyvin reilu, mutta istuva malli pillifarkuksi. Itsellä menee 25/34 kun yleensä käytän 27/34, tuossa tiger of swedenin slenderissä puolestaan menee 29/34.

Ei muuta kuin sovittelemaan vaan. Jollekin toiselle istuvat eivät tietenkään takaa sitä, että istuvat sinulle. Lähdet ihan vaan farkkuja sovittamaan, etkä katsele mitään muuta niin ehdit useaan kauppaan eikä tule väsy. Kunnon farkkuliikkeissä osataan auttaa mallien ja kokojen kanssa, ne koot tosiaan vaihtelevat joskus paljonkin merkistä ja mallista riippuen.

Tai sitten kokeile noita mittatilausfarkkuja, eikö niissä ole joku takuukin? Itse ajattelin syksyllä sellaiset hankkia (nyt raskaana niin en voi).

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25997060:
Jos tuo 30-31" on leveys ja 32 pituus, niin en sanoisi ihan normaalikokoiseksi. Tiger of swedenin Slender on tosi istuva, mutta on niin kapea malli, ettei sinun kokoisellesi kyllä mahdu. Nudien Tight long john on puolestaan hyvin reilu, mutta istuva malli pillifarkuksi. Itsellä menee 25/34 kun yleensä käytän 27/34, tuossa tiger of swedenin slenderissä puolestaan menee 29/34.

Onkohan sulla vähän vääristynyt kuva normaalikokoisesta naisesta? Ja aika ilkeään tyyliin kommentoit.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25997060:

Kokeilepa myös malleja Giraff, Ugly Horse ja Dumb&Leggy. Kuulostaa jotenkin ihan sulle sopivilta malleilta.

no en koe olevani mitenkään lihava saati laihakaan, vaikka kokoni onkin 30/31, lantioni on leveä siksi pienet farkut eivät päälleni mahdu ja painan 65kg, olenko siis läski, pituutta vajaa 170cm.. että näin. :) enkä tarvi kommentteja ulkomuodostani, vaan hyvin istuvista farkkumalleista.

• Tykkää
Reactions: Almandiini
[QUOTE="vieras";25997937]Kuvailisitko ja perustelisitko ystävällisesti miksi kys. koko ei mielestäsi ole normaali?[/QUOTE]

Normaalikokoinen 32" pituudella on 25-28, max. 29.

[QUOTE="vieras";25998106]Ja lantion leveydellähän ei ole käytettävään kokoon mitään merkitystä? Se kun voi olla rakenteellisesti leveä ilman ylipainoa.[/QUOTE]

No vaikka sun lantios olisi kaksi metriä leveä jota päällystää pelkkä nahka, niin joo, en pidä sua normaalina enkä varsinkaan ihannekokoisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25998135:
No vaikka sun lantios olisi kaksi metriä leveä jota päällystää pelkkä nahka, niin joo, en pidä sua normaalina enkä varsinkaan ihannekokoisena.

Sinun asenteesi ja suhtautumisesi ylipainoon ei valitettavasti ole millään tavalla ihanteellista tai normaalia.

[QUOTE="vieras";25998163]Sinun asenteesi ja suhtautumisesi ylipainoon ei valitettavasti ole millään tavalla ihanteellista tai normaalia.[/QUOTE]

Tai "oletettuun" ylipainoon. Mikä onkaan terveysvirallinen "oikea" ylipaino...itse en ole ikinä hoikkanakaan mahtunut noihin Björnin edellä mainitsemiin "normaalin" rajoissa oleviin tuumakokoihin, koska olen lantiosta leveä. Vaikka kuinka laiha olisin, lantioluut tulee vastaan ja peffa on pyöreä, siis siellä alla on oikeasti ihan kunnon lihakset (sitten kun läski on poissa). Tällä hetkellä mulla tosin oikeasti onkin ylipainoa, sen myönnän. Sitä tässä pudottelenkin. Mutta olen satavarma, että en tule ikinä mahtumaan noihin mittoihin, joita Björn pitää "normaaleina" - ellen sitten sellaisiin, jotka joustaa ja joissa on korkea vyötärö.

Farkkujen pituuskin vaihtelee malleittain, esim. pillifarkkuihin en halua ylimääräistä pituutta eli silloin pituus sen 32 ja jos suorat/levenevät on pituus 34. Eli jos haluan koolle 30 pituudeksi 32 olenko silloin läski.. Onpa lapsellista :D Mutta kiitos kaikille asiallisesti aiheeseen kommentoiville!:)

Kuumimmat

Yhteistyössä