Hyvän mielen ketju :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
En mä tiedä olenko mä vaan avannut vääriä ketjuja tänään, mutta tuntuu että kaikkialla vaan kiukkuisia harmaita ja kauheesti nikkejä haukutaan. Aloitetaan hyvän mielen ketju vastavedoksi.

Mun mielestä täällä on ihan älyttömästi ihania nikkejä ja tuntuu pahalta valita vaan muutamia. Mutta tässä nyt ainakin joitain:

- Aurinkokunta: ihanan positiivinen ja hassusti kirjoittava. Hänen kirjoituksistaan tulee hyvälle mielelle.
- Rukoilijasirkka: huumoritaju on mun mielestä loistava. Tykkään myös kovasti Sirkan palavasta halusta puolustaa kiusattuja ja arvosteltuja.
- Ravistettava: Nasevat mielipiteet ja monta kertaa hänen kirjoituksensa luettuani en oo voinut sanoa kuin "aamen sille" :D. Livenä myös mahtava tyyli heittää läppää vakavalla naamalla... naurattaa vieläkin:)
Umbrella: Lämmin, syvällinen ja huolehtivainen tyyppi sekä täällä että livenä. Pystyy ja haluaa keskustella, eikä vaan hassutella. Ihana ystävä myös livenä :heart:
Pamppelsson: suorasanainen ja sanojensa takana seisova. Mahtava sarkasmin taitaja jota ei vois vähempää haitata/kiinnostaa jos joku on toista mieltä hänen kanssaan.
ViuhVauh: ihanan hassu tyyppi. Tuntuu että hän on aina hyvällä tuulella
Kirvash: Vaan niin ihana. Älykäs, lämmin, elämän karaisema ja viisastuttama. Syvällinen tyyppi joka ei osaa ilmaista itseään lyhyesti :D :heart:
Rypäle: Muhun kolahtaa tämän(kin) huumorintaju. Saa hymyilemään ihan vaan omalla suloisella olemuksellaan.
KotonaKirvesKädessä: Osuu ja uppoaa tämäkin. Hauska tyyli ja ihana tiukkisten ärsyttäjä. Hemmetin söpökin vielä :)
Savanna: Jotenkin vaan niin suloinen. Ihan hömppä ja välillä ärsyttävyyteen asti, mutta saa aikaan sellaisia äidillisiä tunteita :)

:heart: :heart: :heart: :heart: Vaan kaikille muillekin superihanille nikeille joita en maininnut. Mahtavia harmaitakin on tullut vastaan, niistä yhtenä mieleen nousi sipsi. Muitakin on takuulla. Ihania tyyppejä ootte (lähes) kaikki tyynni :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieraash:
tuo on sitä perseen nuolemista parhaimmillaan. (TAAS)

Vai voisko kyseessä olla kuitenkin ihan vaan mielipide? Kun mä oon niin kyllästynyt noihin naurettaviin haukkumisketjuihin. Mieluummin haluan kehua kuin haukkua.

Näin mulla on tapana tehdä myös livenä ystäville ja sukulaisillekin :heart:

Mä tulin hyvälle mielelle tästä. Itse käyn tosi harvoin täällä enää nykyään. Ja ehkä juuri siitä syystä, että täällä on kovin negatiivinen tunnelma, paljon haukutaan toisia jne.

Kiitos tästä :) Ja kehuminen ei ole mitään persuksen nuolemista. Eihän sitä saisi koskaan sanoa kenestäkään mitään positiivista jos se olisi aina nuoleskelua :/

*halaa kaikkia ihan kiusallaankin* ;)

Mä avasin tämän ketjun ihan siksi, että mä en ole enää pitkään aikaan saanut minkäänlaista hyvää mieltä tästä palstasta. Ei tää palsta mulle pahaakaan mieltä ole tuottanut, mutta kaipaan niitä aikoja, kun piti laittaa iltaisin ovi kiinni, ettei naurullaan herätä lapsia. Ne ajat ovat kuitenkin menneet ja tikulla silmään sitä, joka menneitä muistelee =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä avasin tämän ketjun ihan siksi, että mä en ole enää pitkään aikaan saanut minkäänlaista hyvää mieltä tästä palstasta. Ei tää palsta mulle pahaakaan mieltä ole tuottanut, mutta kaipaan niitä aikoja, kun piti laittaa iltaisin ovi kiinni, ettei naurullaan herätä lapsia. Ne ajat ovat kuitenkin menneet ja tikulla silmään sitä, joka menneitä muistelee =)

:hug: Voi itku! Tai siis ymmärrän hyvin kun vanhana konkarina täällä kuitenkin kirjoittelet. Mutta älä nyt silti jättäis meitä. Sut unohdinkin listaltani. Mä niin tykkään sun järkevästä suhtautumisesta asioihin. Sun kanssa me ollaan muutaman kerran väiteltykin ja sä totisesti osaat tehdä sen riitelemättä. Palstaan jää ISO lovi jos sä lähdet :hug:

Ih!! Sä oon niin ihana :heart:
Ja mun pyllyä saa nuolla kuka tahansa ja koska tahansa, näin kuvannolisesti :laugh:

Mut mä olen huomannut, et ei kannata olla kiukkunen!! Mä yritän aina hymyillä ja olla mukava ja iloinen, en aina oonistu, mutta yritän :saint:

Ja mä oon hyvällä mielellä kun täällä on tänään ollu jotenkin niin rauhallinen ja mukava meininki, palstalla siis :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
:hug: Voi itku! Tai siis ymmärrän hyvin kun vanhana konkarina täällä kuitenkin kirjoittelet. Mutta älä nyt silti jättäis meitä. Sut unohdinkin listaltani. Mä niin tykkään sun järkevästä suhtautumisesta asioihin. Sun kanssa me ollaan muutaman kerran väiteltykin ja sä totisesti osaat tehdä sen riitelemättä. Palstaan jää ISO lovi jos sä lähdet :hug:
En kyllä usko, että mitään lovea jää. Kuopus täyttää ens vuonna 18 eikä mullakaan oikeesti ole enää mitään annettavaa tälle palstalle, mitä en näiden 7 vuoden aikana ole jo antanut. Moneen kertaan. Lasteni "ikääntyessä" kasvan tältä palstalta ulos =) Niinkuin kuuluukin. Mä olen ihan pihalla niin vaippa-, vauvanruoka- kuin vaunumerkeistäkin :D Aikansa kutakin, sanoin Keittis, kun junnulla rappusia pyyhki...vai miten se nyt meni?

En mä ihan heti ole poistumassa, mutta olen saanut kutsun yhteisöön, joka on tässä elämänvaiheessani enemmän mulle sopiva ja joka kerran kuussa tapaa toisiaan myös irl. Musta on tullut vanha, olen pehmennyt ja erakkoluonteeni alkaa väistyä, sillä musta on näin vanhemmiten erittäin mukavaa tavata ihmisiä oikeasti eikä vain virtuaalisesti. Joten voi olla, että jonain päivänä aika ei riitä enää molempiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mikä siinä on syynä, että on palsta muuttunut, osaatko sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä siinä on syynä, että on palsta muuttunut, osaatko sanoa?
En oikeastaan usko, että palsta on muuttunut. Pikemminkin uskon, että minä olen muuttunut. On ihan eri asia olla 40 v opiskeleva 15- ja 10-vuotiaiden lasten yh-äiti kuin 47 v yrittäjä, 22 ja 17 v nuorten äiti. Ja se vanhempi noista on asunut jo 1,5 vuotta omassa huushollissaan. Mun "lakisääteinen" äitiyteni päättyy vuoden kuluttua ja jo nyt tuntuu välillä vähän hassulta, että mä ylipäätään tällä palstalla enää keikun. Tällä palstalla vaan on kaikkien näiden vuosien aikana ollut niin mukavia ihmisiä, että heidän takiaan tänne uudestaan ja uudestaan vielä tulen. Vaikka ei enää olekaan mitään lapsiin liittyvää syytä enää tulla.

Harmi vaan että tää täytyy palstailla eka se 5 vuotta että joku muistaa sut. Terveisin äiti jolla yksi lapsi mutta harvoin aikaa istua koneella ja kommentoida "mun lapsi sai tissiä vaan 3 viikkoo ja silti se on tosi hyvä/Synnytin hätäsektiolla, en ole siis äiti ollenkaan."

Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
ja kukaan ei ikinä vastaa mulle ja sano mitään positiivista :( :'(

Voi ei :hug: . Täällä vaan on niin miljoona nikkiä, että sä et vielä (vähäisellä viestimäärälläsi) oo jäänyt ihmisten mieleen.

Mutta usko pois, saat vielä sekä hyvää että huonoa palautetta kunhan tänne kirjoittelet. Huonoa saat vaikka et ikinä sitä ansaitsisi. Hyvää saat jos tuuri käy :D. Mä annan heti hyvää: sulla on ihana nikki =) :heart: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mamika:
Harmi vaan että tää täytyy palstailla eka se 5 vuotta että joku muistaa sut. Terveisin äiti jolla yksi lapsi mutta harvoin aikaa istua koneella ja kommentoida "mun lapsi sai tissiä vaan 3 viikkoo ja silti se on tosi hyvä/Synnytin hätäsektiolla, en ole siis äiti ollenkaan."

No mutta mähän ainakin muistin KAIKKIA nikkejä :D. Se on vaan niin totta että helpoiten jää mieleen ne "suuna ja päänä"-tyypit, mikä tietty on myös aika itsestään selvää. Täällä kun palstailee ehkä about tsiljoona nikkiä ja vaihtuvat harmaat vielä päälle.

Mut miks sun piti kirjoittaa noin paheksuvaan tyyliin, sitä mä en ymmärrä?

Yhteistyössä