V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cella:en todellakaan hyväksy. ja siitä on tullut paljon ongelmia elämässäni. sellaisia joita monikaan ei ymmärrä. mä olin nuorena ihan nätti, mutta jotain tapahtui ja minä paisuin, paisuin ja lihosin. ja elämäni meni sen mukana. en mene juhliin, en käy baareissa, juuri ja juuri uskallan mennä leffaan, huvipuistossa en voi mennä lasten kanssa laitteisiin kun pelkään ettei turvapuomit mahdu kiinni. matkustaa en voi lentokoneella koskan en kehtaa pyytää lisäosaa turvavyölle jne jne jne.
eikös kuulosta sille että ämmä niskasta kiinni ja elämään. noh, niinhän sitä luulisi mutta ei ole niin helppoa. sen sata kertaa olen "ottanut itseeni" niskasta kiinni mutta en ole laihtunut en. vuosi vuodelta vihaan itseeni enemmän ja enemmän. tuntuu kuin elämä lipuisi ohitseni.....
huh, tulipa purkauduttua ja kerrankin nikillä.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:en hyväksi. peilit kierrän kaukaa, ilman meikkiä/ muuta sotamaalausta en lähe kauppaan. mettässä on hyvä käyvä koirien kans ei tarvi pelätä vastaantulioita. poroj a korkeintaa![]()
miten saa hyvän itsetunnon? onko se vain kauniitten ja hyvien ihmisten oikeus? voiko rumalla olla hyvä itsetunto?
Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, koska asiat voisivat olla paljon huonomminkin. Ehkä kaikkien kohdalle pitäisi tulla joku vakavat tauti tai onnettomuus, että ihmiset tajuaisivat kuinka hyvin heillä on asiat kun ovat terveitä, ei tartte ravata sairaalassa ja miettiä mitä huominen tuo tullessaan arkun vai vielä päiviä elää. Koita nauttia niistä hyvistä puolista joita sulla on ja kun kävelet pelin ohi, hymyile niin se hymyilee takaisin!