Hyväksytkö itsesi täysin sellaisena kuin olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruma nainen

Vieras
rakastat itseäsi, vaikket pitäisi laihasta olemuksestasi tai siitä, että olet lyhyt ja lihava?
minä en ole koskaan ollut tyytyväinen itseeni. vihaan peilejä ja shoppailua, koska joka kerta kaupassa sovittaessa vaatteita tuntuu ettei mikään sovi tai mahdu päälle. :( en pidä itseäni kauniina tai muutenkaan hyvännäköisenä. inhoan joka päivä itseäni. en varmaan koskaan pysty hyväksymään itseäni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
oishan tuota parantamisen ja kohentamisen varaa, mutta miulle riittää jos ukolle kelpaa tämmösenä. se nostaa omaakin itsetuntoa kun toinen välillä muistuttaa miten paljon sille merkitsee.

Mitäs vikaa sussa söpöläisessä muka on. ;)

Toisinaan tulee hyvänolon piikki jolloin hyväksyn ja itsetunto on huipussaan. On sellainen olo että olen ihan hyvä tälläisenä kuin olen ja joskus taas se on niin alhaalla ettei ilkeä edes kaupassa käydä.

No kovasti oon yrittäny opetella hyväksymään, ja ehkä välillä siinä onnistunkin. Silti totuus on se mikä on, oon läski, ruma ja tyhmäkin vielä, eikä sitä totuutta käy kieltäminen. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
oishan tuota parantamisen ja kohentamisen varaa, mutta miulle riittää jos ukolle kelpaa tämmösenä. se nostaa omaakin itsetuntoa kun toinen välillä muistuttaa miten paljon sille merkitsee.

noooohhhh. reidet vois olla kiinteemmät, naama vähän siistimpi, tukkaremontissa pitäs käyä, hampat valkasta... vaikka mitä :p

Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, koska asiat voisivat olla paljon huonomminkin. Ehkä kaikkien kohdalle pitäisi tulla joku vakavat tauti tai onnettomuus, että ihmiset tajuaisivat kuinka hyvin heillä on asiat kun ovat terveitä, ei tartte ravata sairaalassa ja miettiä mitä huominen tuo tullessaan arkun vai vielä päiviä elää. Koita nauttia niistä hyvistä puolista joita sulla on ja kun kävelet pelin ohi, hymyile niin se hymyilee takaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

noooohhhh. reidet vois olla kiinteemmät, naama vähän siistimpi, tukkaremontissa pitäs käyä, hampat valkasta... vaikka mitä :p

No pientä remppaa verrattuna mun ylipainoon, kamaliin hampaisiin, huonoon näköön ja finneihin verrattuna! :D

en todellakaan hyväksy. ja siitä on tullut paljon ongelmia elämässäni. sellaisia joita monikaan ei ymmärrä. mä olin nuorena ihan nätti, mutta jotain tapahtui ja minä paisuin, paisuin ja lihosin. ja elämäni meni sen mukana. en mene juhliin, en käy baareissa, juuri ja juuri uskallan mennä leffaan, huvipuistossa en voi mennä lasten kanssa laitteisiin kun pelkään ettei turvapuomit mahdu kiinni. matkustaa en voi lentokoneella koskan en kehtaa pyytää lisäosaa turvavyölle jne jne jne.

eikös kuulosta sille että ämmä niskasta kiinni ja elämään. noh, niinhän sitä luulisi mutta ei ole niin helppoa. sen sata kertaa olen "ottanut itseeni" niskasta kiinni mutta en ole laihtunut en. vuosi vuodelta vihaan itseeni enemmän ja enemmän. tuntuu kuin elämä lipuisi ohitseni..... :(

huh, tulipa purkauduttua ja kerrankin nikillä.

enkä vihaa tai inhoa itseäni. Elämä on ihan liian lyhyt sellaiseen. On mies ja ihanat lapset, mukava työ, ystäviä ja kavereita; näille kun kelpaan, niin ok.

Ei se hoikkana, kauniina ja rikkaanakaan aina herkkua ole - Halle Berrynkin mies petti ja mites kävi prinsessa Madeleinelle?

Mitä sitä turhaan rupeaa miettimään itsensä problemeja, kun ei niitä nyt välttämättä voi muuttaa. Mä olen tyytyväinen, vaikka joskus tulee mieleen jtn. ärsyttääääävääää. Lopettakaaaaaa ja olkaa ihmisiä! :)

en hyväksi. peilit kierrän kaukaa, ilman meikkiä/ muuta sotamaalausta en lähe kauppaan. mettässä on hyvä käyvä koirien kans ei tarvi pelätä vastaantulioita. poroj a korkeintaa ;)

miten saa hyvän itsetunnon? onko se vain kauniitten ja hyvien ihmisten oikeus? voiko rumalla olla hyvä itsetunto?

Yhteistyössä