Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Nosto. Kerhossa näkyy olevan 6 hakijaa, voisiko joku hyväksymiskelpoinen käydä hyväksymässä hakijat.
Kaikki hakijat on hyväksytty. Kerhoissa on sellainen systeemi, että ainoastaan kerhon perustaja voi hyväksyä hakemuksia. Selvittelin asiaa aikoinaan ylläpidon kanssa, mutta ei ole mahdollista näin jälkikäteen edes siirtää kerhon perustajuutta toiselle nikille. Yhtenä ideanani nimittäin oli, että tekisin uuden käyttäjän, jonka tunnuksen voisin sitten antaa useammalle kerholaiselle, jotka sitten voisivat hyväksyä hakemuksia. Valitettavasti tällainen kerhon perustajuuden siirto toiselle nikille ei kuitenkaan ylläpidon mukaan ole mahdollista vaan ainoastaan mun tunnuksillani niitä hakemuksia voi hyväksyä. En kuitenkaan voi antaa omia tunnuksiani kenellekään toiselle, koska mun yylootaani tulee paljon muutakin viestiä kuin kerhoon liittyvää. Siksi ikävä tosiasia on, että vain minä voin hakemuksia hyväksyä. Pyrin katsomaan uudet hakemukset mahdollisimman usein, mutta aina en ole kotona ja koneen ääressä =)