Hyväksytty. Tervetuloa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Nyt odottelen vielä hyväksymistä
hmm, no kait mä voisin viimein rekisteröityä vaikka ajattelin olla ikuisesti harmaa yövieras.. onkohan nimimerkki salora jo käytössä laittelen tässä yv:tä kunhan pääsen siihen vaiheeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joo, jos koitetaan keksiä sopiva tapa =) Rekisteröityminen olisi kuitenkin yksinkertaisin tapa, mutta onko sulla jotain sähköpostiosoitetta (hotmail tms), jonka voisit täällä palstalla kertoa ja mä voisin laittaa sulle siihen meiliä? Tällä hetkellä "kerhon ulkopuolella" on yksi henkilö, joka ilmolittaa mulle lahjoitettavana olevista tavaroistaan sähköpostitse ja mä taas koitan löytää vastaanottajan kerhon kautta. Ko henkilö ei siis ole vakituiseen palstailijoita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pystyykö sitä auttamaan ilman rekisteröitymistä, kun en jaksais sen takia rekisteröityä.
Laitoin sulle just yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja iida03:Voisin myös liittyä tuohon kerhoon jos saan salasanan.
Sillä varauksella etten ihan saanut kiinni miten tuo kerho käytännössä toimii ja jos tuntuu liian "hankalalta" en nyt juuri ainakaan paljoa pysty, mutta auttamisen halu on jos löytyy läheltä autettavia.
Hain jäsenyyttä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Laitoin sulle just yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja iida03:Voisin myös liittyä tuohon kerhoon jos saan salasanan.
Sillä varauksella etten ihan saanut kiinni miten tuo kerho käytännössä toimii ja jos tuntuu liian "hankalalta" en nyt juuri ainakaan paljoa pysty, mutta auttamisen halu on jos löytyy läheltä autettavia.
Hyväksytty. Iida myös =)Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:Hakemus jätetty :wave:
Linkki ei enää toimi?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tähän sen enempiä kirjoittamatta, kurkatkaa linkkiin :xmas:
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A5/hyvasydan.htm
Ei toimi, olen tyhjentänyt ko sivutilan muuhun käyttöön. Hyvä sydän -kerhon sijasta on nykyisin Pidetään huolta -kerho, joka taitaa vielä keikkua kerhojen etusivulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäiskö mun poistaa tämä ketju sitten? Ettei tule väärinkäsityksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei toimi, olen tyhjentänyt ko sivutilan muuhun käyttöön. Hyvä sydän -kerhon sijasta on nykyisin Pidetään huolta -kerho, joka taitaa vielä keikkua kerhojen etusivulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna olla vielä. Itse toimintahan ei ole kadonnut mihinkään, ainoastaan tuo linkki ei ole enää ajankohtainen, koska tarvitsin sen sivutilan muuhun tarkoitukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pitäiskö mun poistaa tämä ketju sitten? Ettei tule väärinkäsityksiä.
Ok. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Anna olla vielä. Itse toimintahan ei ole kadonnut mihinkään, ainoastaan tuo linkki ei ole enää ajankohtainen, koska tarvitsin sen sivutilan muuhun tarkoitukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pitäiskö mun poistaa tämä ketju sitten? Ettei tule väärinkäsityksiä.
Voisit edes aloitusta muokata, kn linkki ei toimi. Kertoisit, mistä on kysymys!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tähän sen enempiä kirjoittamatta, kurkatkaa linkkiin :xmas:
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A5/hyvasydan.htm
Alkuperäinen kirjoittaja hoks hoks keittis!:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tähän sen enempiä kirjoittamatta, kurkatkaa linkkiin :xmas:
][/quote] Voisit edes aloitusta muokata, kn linkki ei toimi. Kertoisit, mistä on kysymys! Kuka jaksaa koko ketjun lukea? Loppuun tulee vaan viestejä, että ;linkki ei toimi. Sun aloituksesta ei selviä millään, mitä se koskee, ellei lähde kahlaamaan ketjua läpi. [/quote] Niin ja vaikka otsikkoakin muokkaisit!
Onnistuu vain "mustana" ja sitten haetaan jäsenyyttä kerhon perustajalta.Tms.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mitenkä tuonne kerhoon pääsee?
Pidetään huolta-kerho on olemassa ja toiminnassa.Alkuperäinen kirjoittaja APua tarvitsevat:joulu pahoittaa taas köyhän mielen.