HYVÄ SYDÄN kerho on muuttunut Pidetään huolta-kerhoksi

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
En nyt kaiken tohinan keskellä ehdi keskittyä, kuinka tuohon HYVÄ SYDÄN-kerhoon liitytään. Joten ilmoitan tässä, että haluatko lapsellesi "Pidetään juhlat"-kirjan? Ostin syksyllä kirja-alesta 5-vuotiaalle sukulaistytölle joululahjaksi, mutta hänellä olikin se jo. Lähetän ensimmäiselle, joka laittaa yksityisviestiä. Kirjassa on kuvia ja ohjeita teema-synttäreistä, esim nalle-puh, tuhkimo, dumbo, peter-pan ym. :)

Gluteus maximus
minäkin taas paikalla, joten jos haluatte salasanan ja liittyä mukaan niin tervetuloa!

Mitään urkkijoita ja uteliaita ei sitten kerhoon kaivata, vaan täydellä sydämellä mukana olevia ja apua kaipaavia. Kerhon kasvaessa nimittäin ongelmatkin kasvavat, valitettavasti!

luin tän ketjun etusivulta, että kerho toimii muulloinkin ku jouluna, esim lahjotellaan vaatteita, yms.. mulla olisi muovikassillinen lasten/vauvanvaatteita, joita olen saanut meijän tenavalle joskus.. ikinä en ole lapsellani niitä käyttänyt, koska olen nirso ja kiittämätön :ashamed: mutta ajattelin että jollekkin vähävaraselle ne voi oikeesti olla puhdasta kultaa, niin muhun voi ottaa yhteyttä YV:llä tai jotain jos jotaki kiinnostaa... eihän ne mitään viimesimmän muodin mukasia kledjuja oo, ja osa on ÄP:stä, mut silti... :ashamed:

ja ai niin, en siis kuulu kerhoon..

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pystyykö sitä auttamaan ilman rekisteröitymistä, kun en jaksais sen takia rekisteröityä.
Joo, jos koitetaan keksiä sopiva tapa =) Rekisteröityminen olisi kuitenkin yksinkertaisin tapa, mutta onko sulla jotain sähköpostiosoitetta (hotmail tms), jonka voisit täällä palstalla kertoa ja mä voisin laittaa sulle siihen meiliä? Tällä hetkellä "kerhon ulkopuolella" on yksi henkilö, joka ilmolittaa mulle lahjoitettavana olevista tavaroistaan sähköpostitse ja mä taas koitan löytää vastaanottajan kerhon kautta. Ko henkilö ei siis ole vakituiseen palstailijoita.

Yhteistyössä