tiukka viikonloppu edessä...tuskin ennätän koneelle en ainakaan ennätä kirjoittelemaan.....korkeintaan yöllä jos silloinkaan jaksan ja jos yhteydet pelaa....pitäkää toisistanne hyvää huolta ja joilla pipo liian kireellä...löysätkää vähän :wave: :wave: :wave: :wave: