Hyvää naistenpäivää!!!:) Mitä saitte, saatte lahjaksi:D?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mun miehellä kuulema stressi edes tänään ehtiä aikaisemmin kotiin ja yllättä minua, en tiedä miten vielä. Mutta heti aamusta se soiti. Että kulta hyvää naistenpäivää ja lupasi aikaisemmin päästä ja yllättä.... eli en vielä tiedä lahjasta:D

[QUOTE="tipu";25829129]Suomessa ei taida olla perinteenä naistenpäivää suuremmin juhlistaa, meillä ei ole ainakaan koskaan vietetty. Eikös Venäjällä ole isompikin juhlan aihe?[/QUOTE]
on siellä, mutta mun miehelle se on kans iso juhla vaikka suomalainen:D

Mies sanoi että jotain kyllä tuö. :D Ei oikeestaan väliä mitä, mutta kiva että huomioi jollaintavalla. Meillä pyritään muutoinkin välillä huomioimaan jotenkin pienillä lahjoilla. Vaikka jollain tarpeelliselle. Niin miks ei sellaisinäkin päivinä milloin siihen on jotain syytäkin. :) Ihanan positiiviselta kuulostat Venakko Milanna! Kiva lukee sun viestejä kun tulee itsekin paremmalle mielelle. :)

[QUOTE="vieras";25829185]Naisten oikeuksien juhliminen turhaa vouhotusta? Tule pois sieltä nyrkin ja hellan välistä ja iloitse siitä, että olet suomalainen nainen, jolla on oikeuksia! Kaikkialla se ei ole niin itsestäänselvää.[/QUOTE]
ikinä en ole ollut nyrkin ja hellan välissä,mulla on "naisten oikeudet" joka ikinen päivä..ja tämähän on kansainvälinen naisten päivä..ei pelkästään suomalaisten naisten päivä :)

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Naistenpäivän vietossa sen näkee ettei me olla tasa-arvoisia miesten kanssa. Jos oltaisiin niin tällaisen päivän viettäminen olisi ihan turhaa tai sitten pitäisi viettää myös miestenpäivää.

Yhteistyössä