hyvää huomenta sitten vaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lapsella jäi iltapalalla paula-vanukas kesken. sovittiin et syö aamulla loppuun. mies oli taas jossain aivan muualla kun kotona, joten ei kuullut tätä keskustelua eikä ollut paikalla kun mentiin nukkumaan.
aamulla lapsi sanoi et meen syömään sen paulan loppuun, ok. kun otti sitä jääkaapista niin mies alko huutaa et tollasta ei aamupalaks vedetä!! huusin sängynpohjalta et tää on poikkeus et sovittiin nyt näin kun se jäi eilen kesken.
mies sit siihen et älä sä sieltä sängystä puutu asioihin vaan pidä pääs kiinni.
jepjep.
kohta kun oon saanu ruuan uunista ja syötyä ni lähdetää lapsen kans jonneki, mä en jaksa tollasta tyrannia taas kuunnella.
kun lähteminen olis vaan niin yksinkertasta et lähtis vaan!!!

on vaan niin hiton vaikea lähteä täältä 3 suuren landseerin ja yhden lapsen kanssa jonnekin kerrostalokaksioon juoppojen keskelle. käytännön asiat on niin saakelin hankalia.
ahdistus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on vaan niin hiton vaikea lähteä täältä 3 suuren landseerin ja yhden lapsen kanssa jonnekin kerrostalokaksioon juoppojen keskelle. käytännön asiat on niin saakelin hankalia.
ahdistus.

Voimia! yritä vaikka pikkuhiljaa järkätä asioita että pääset pois, jos oikeesti siltä tuntuu ettei yhteiselo ole enään mikään vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ahdistus.

Voimia! yritä vaikka pikkuhiljaa järkätä asioita että pääset pois, jos oikeesti siltä tuntuu ettei yhteiselo ole enään mikään vaihtoehto.

kyllä mä voisin urpona roikkuakin tässä suhteessa kun miestä niin rakastan, mut en halua et mun lapsi imee vaikutteita tollasesta joka ei kunnioita toista ja pitää itsestäänselvänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ahdistus.

kyllä mä voisin urpona roikkuakin tässä suhteessa kun miestä niin rakastan, mut en halua et mun lapsi imee vaikutteita tollasesta joka ei kunnioita toista ja pitää itsestäänselvänä.

se on mukamas helpompaa olla urpona toisen tossutettavana kuin lähteä, mutta kannattaa vaan lähteä. kokemusta on.

Yhteistyössä