Hyvä peittävä MEIKKIVOIDE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilirimpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilirimpsis

Vieras
Kertokaas vinkkejä, meikkivoide sellaisia :)
Mulla on sekaiho, rasvainen, pintakuiva, peitettävääkin on. Oon kuullut, että Diorilla on sellanen. Onko kokemusta kellään :)
Tai muista, jokin edullisempikin kyllä käy!

Mulla on joskus kauan aikaa sitten ollut toi joe blasco. En oikein tykännyt. Siinä on niin erilainen koostumus kuin mitä oon tottunut käyttämään. Tykkään nestemäisemmästä.

Mulla on taas ennakkoluulo niitä mineraaleja kohtaan. Siis mitä ne on?! Mitäs ne mineraalit on (mineraaliöljyt), mitkä tukkii ihohuokosia jne?! Nää on kai sit jotain eri mineraaleja?!

Musta paras on ollu YSL:n meikkivoide. Nyt käytän Dr Hauschkaa. Ei kamalan peittävää, mutta niillä muilla tököteillä saa ihon siihen kuntoon, ettei tarvii ollakaan. Satasen kertasijoitus ja noilla pärjää pitkään. Mulla on puhdistusemulsio, puhdistusvoide, kasvovesi, värivoide ja irtopuuteri sekä ekstrana savinaamio ja ruusuvoide ja just tilasin sen meikkivoiteen ja valokynän.

Kiva juttu, toi Dr hayschka-myymälä on munkin kotikaupungissani. Käynpäs siellä kurkkimassa meikkivoiteet. Itselläni on ollut Helena Rubinsteinilta yks meikkivoide, mutta kaipaan vaihtelua.

Yhteistyössä