Matta meikkivoide tosi kiiltävälle iholle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on nykyään tosi rasvainen iho ja näppyjä sekä finnejä PALJON... Mikä olisi hyvä meikkivoide, että saisi ton kiillon kuriin?? Vaikka kuinkka lisäilen meikki puuteria, on iho kuin voideltu....:( Ennen oli kuiva iho..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on nykyään tosi rasvainen iho ja näppyjä sekä finnejä PALJON... Mikä olisi hyvä meikkivoide, että saisi ton kiillon kuriin?? Vaikka kuinkka lisäilen meikki puuteria, on iho kuin voideltu....:( Ennen oli kuiva iho..

oletko koittanut mineraalipuuteria?

Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

oletko koittanut mineraalipuuteria?

minulla herkästi rasvoittuva iho ja meikkivoiteista saan vaan finnejä. Mineraalipuuteria olen alkanut käyttämään, kevyt iholla eikä myöskään kuivata liikaa. Iho pystyy hengittämään paremmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on mineraalipuuteri käytössä, ei auta mitään....:(
Joko sinulla on ihollesi vääränlainen tuote tai sitten tuotteesi ei ole oikeanlainen mineraalituote. Sinulla on siis mineraaliPUUTERI? Laitatko sinne alle esim. meikkivoidetta?

Oikeaoppinen mineraalipohja on pelkästään puolta tusinaa erilaista mineraalia eikä muuta. Ne tekevät iholle hyvää kun taasen pelkästään nimen vuoksi hiukan mineraalia sisältävä markettisotku yleensä ei.

Yhteistyössä