Hyvä meikkivoide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt kehukaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt kehukaa

Vieras
Saisi olla peittävä, mutta luonnollisen näköinen. joe Blasco aivan liian paksua. Mulla couperosaa joten siksi tasoittava peittävyys ois hyvä. Ei tarvitsisi monia tököttejä naamaan laittaa...

mulla on atooppinen iho, ja välillä täynnä näppyjä,milloin mitäkin ihottumaa, mulla on käytössä max factorin Lasting performance. Se peittää hyvin(eikä tarvii levittää paksua kerrosta). Itse käytän päivittäin meikkivoidetta(nyt talvisin) kun muuten iho on ihan hirvittävässä kunnossa(kai tuo kasvoja vähän suojaa).

maybellinen matte mousse toimii mulla. myöskin couperosaa on naamassa. Kosmetologilta oon ostanu rasvan, mikä hillitsee naaman laikkusuutta. Mutta hyvin on toi mousse toiminut tavallisenkin kasvorasvan kanssa.

REVLON COLORSTAY. Saa kyllä hakea nykyään kissojen ja koirien kanssa. Hyvä peittävyys, ihotyypin mukaan valittava voide (sekaiho ja kuiva iho.) Paras kaikista, edullinenkin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Ei Blasco ole paksua, jos sen osaa levittää oikein. Mä käytän sitä tosi naturellisti. En ole vastaavaa peittävyyttä (riittävää pigmenttiä ) muissa tuotteissa nähnyt.

niin, sehän peittää kyllä kaikki. Kun haluaisin kuiten että mun pisamat näkyy =) Jos ne menee piiloon, tulee todella tönkkö näköinen meikki.

Joe Blasco on paras. Ei oo paksu, kun ei laita liikaa. Kosteella meikkisienellä kevyesti tuputellen ja kestää siistinä koko päivän. Jokapäiväisessä käytössä Blasco kestää 3-4kk.

Alkuperäinen kirjoittaja =:
Joe Blasco on paras. Ei oo paksu, kun ei laita liikaa. Kosteella meikkisienellä kevyesti tuputellen ja kestää siistinä koko päivän. Jokapäiväisessä käytössä Blasco kestää 3-4kk.

mulla oli ennen blascoa mutta tykkään enemmän tuosta minkä linkin tuolla laitoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Ei Blasco ole paksua, jos sen osaa levittää oikein. Mä käytän sitä tosi naturellisti. En ole vastaavaa peittävyyttä (riittävää pigmenttiä ) muissa tuotteissa nähnyt.

niin, sehän peittää kyllä kaikki. Kun haluaisin kuiten että mun pisamat näkyy =) Jos ne menee piiloon, tulee todella tönkkö näköinen meikki.

minä en ole koskaan saanut kaikkea piiloon Blascolla, laitan sen verran ohuelti, et jääp just sopivan luonnolliseksi, mutta tasoittaa punaisuutta ja pikku näppyjä.

Mutta mites olis vaikka lorealin true match super-blendable puuteri? Peittää kohtuudella punaisuutta, mutta kaikki näpyt ja luomet jää näkyviin. Sitä käytän arkisin päivällä töissä, kun en jaksa kunnolla ehostautua.

suosittelen testaamaan noita meikkivoiteita kotona(kun ei ole menoa minnekkään), kun mulla on tää hemmetin atooppinen(ja herkkä)iho, oon kaikista muista meikkivoiteista saanu allergisen reaktion,mut en max factorin. Oon kokeillu isadorat,maybellinet, lorealit ja lumenet :( pahimpia noista oli lorealin ja maybellinen meikkivoiteet/niistä tuli pahimmat reaktiot..

Yhteistyössä