N
nyt kehukaa
Vieras
Saisi olla peittävä, mutta luonnollisen näköinen. joe Blasco aivan liian paksua. Mulla couperosaa joten siksi tasoittava peittävyys ois hyvä. Ei tarvitsisi monia tököttejä naamaan laittaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ei Blasco ole paksua, jos sen osaa levittää oikein. Mä käytän sitä tosi naturellisti. En ole vastaavaa peittävyyttä (riittävää pigmenttiä ) muissa tuotteissa nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja =:Joe Blasco on paras. Ei oo paksu, kun ei laita liikaa. Kosteella meikkisienellä kevyesti tuputellen ja kestää siistinä koko päivän. Jokapäiväisessä käytössä Blasco kestää 3-4kk.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ei Blasco ole paksua, jos sen osaa levittää oikein. Mä käytän sitä tosi naturellisti. En ole vastaavaa peittävyyttä (riittävää pigmenttiä ) muissa tuotteissa nähnyt.
niin, sehän peittää kyllä kaikki. Kun haluaisin kuiten että mun pisamat näkyy =) Jos ne menee piiloon, tulee todella tönkkö näköinen meikki.