A
Apua!
Vieras
Mulla on ongelma. T-alue rasvoittuu, mikään meikki ei pysy ja naama kiiltää niiltä kohdin jo parin tunnin päästä meikin laitosta. Meikkivoidetta on pakko käyttää, sillä kasvot ovat muuten punakat, siis kai couperosaa. Lisäksi pari kertaa kuussa nousevat hillittömät hormoninäpyt tekevät naamaan verenpunaisia paukamia ja lopulta arpia, vaikka en niihin koskekaan. Meikkivoiteella pitää siis olla todella hyvä peittävyys, että saan nuo paiseet ja arvet piiloon.
Mä olen tuskastunut nykytilanteeseen, ja olen ihan valmis maksamaan _mitä tahansa_ että saisin kauniin tasaisen ja kiillottoman pinnan kasvoilleni. Suositelkaa jotain meikkivoidetta ja puuteria ja ihan mitä tahansa, millä saan haluamani lopputuloksen
Alan olla epätoivoinen.
Ja jos vielä pystytte vinkkaamaan jonkun nettisivuston josta kys. tuotteen voi tilata, olisin ikionnellinen.
Mä olen tuskastunut nykytilanteeseen, ja olen ihan valmis maksamaan _mitä tahansa_ että saisin kauniin tasaisen ja kiillottoman pinnan kasvoilleni. Suositelkaa jotain meikkivoidetta ja puuteria ja ihan mitä tahansa, millä saan haluamani lopputuloksen
Ja jos vielä pystytte vinkkaamaan jonkun nettisivuston josta kys. tuotteen voi tilata, olisin ikionnellinen.