Peittävä ja luonnollinen meikkivoide -hinnalla millä hyvänsä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!

Vieras
Mulla on ongelma. T-alue rasvoittuu, mikään meikki ei pysy ja naama kiiltää niiltä kohdin jo parin tunnin päästä meikin laitosta. Meikkivoidetta on pakko käyttää, sillä kasvot ovat muuten punakat, siis kai couperosaa. Lisäksi pari kertaa kuussa nousevat hillittömät hormoninäpyt tekevät naamaan verenpunaisia paukamia ja lopulta arpia, vaikka en niihin koskekaan. Meikkivoiteella pitää siis olla todella hyvä peittävyys, että saan nuo paiseet ja arvet piiloon.

Mä olen tuskastunut nykytilanteeseen, ja olen ihan valmis maksamaan _mitä tahansa_ että saisin kauniin tasaisen ja kiillottoman pinnan kasvoilleni. Suositelkaa jotain meikkivoidetta ja puuteria ja ihan mitä tahansa, millä saan haluamani lopputuloksen :( Alan olla epätoivoinen.

Ja jos vielä pystytte vinkkaamaan jonkun nettisivuston josta kys. tuotteen voi tilata, olisin ikionnellinen.

pan stick, en muista valmistajaa. ei maksa paljon ja vuosia käyttänyt. peittää hyvin mutta on luonnollisen näköinen. ainakin mun ihoani on kovasti aina kehuttu hehkuvaksi, vaikka ilman tuota tuotetta on normaali ja finninen.

[QUOTE="piu";21981482]pan stick, en muista valmistajaa. ei maksa paljon ja vuosia käyttänyt. peittää hyvin mutta on luonnollisen näköinen. ainakin mun ihoani on kovasti aina kehuttu hehkuvaksi, vaikka ilman tuota tuotetta on normaali ja finninen.[/QUOTE]
Pan stickillä luonnollinen lopputulos? Onkohan samaa tavaraa kuin 15v. sitten.

Lancome color ideal hydra compact! Vuosia etsin peittävää ja luonnollisen näköistä meikkivoidetta kunnes stockalla mut meikattiin kolme kertaa eri meikeillä, ja löydettiin toi. Suosittelen! maksaa 55e mutta todellakin hintansa arvoinen. itse käytän peitevoiteena joe blascoa lisäksi näkyvimpien finnien päälle, mutta joe blascon meikkivoide muuten on mun mielestä liian paksua tavaraa koko naaman meikiksi.

Yhteistyössä