Hyvä läppäri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanna80

Aktiivinen jäsen
24.05.2004
14 725
5
36
Mikkeli
Tarttisin hyvän perus-läppärin. Osaatteko suositella? Entinen sanoo yhteistyösopimuksensa irti ihan näillä näppäimillä! Ei mitään kytkykauppavehkeitä, kiitos!

Hinta mielellään 600-800 e, 1000 e on EHDOTON maksimi!

Mä itseasiassa just hokasin, että huomenna alkaa Mammuttimarkkinat, pitää sännätä sinne ja jos ei löydy mieleistä niin sitten Anttilan kautta kotiin. =)

Mun tarttis saada semmoinen missä on virustorjuntajutut kunnossa ja maksettu muutamaksi vuodeksi ja office-paketti. Mahtaa olla hintainen :( Tää nykyinen on Fujitsu Siemens.

Alkuperäinen kirjoittaja Läpällinen:
Onkohan näissä nyt niin suurta eroa hinnasta riippuen? Tää on maksanu 1300e, ja ihan hyvin toimi vanha joka maksoi 550e!

JOS mä nyt miehen selostuksesta viikonloppuna mitään tajusin, niin itse koneissa ei kaiketi ihmeemmin, mutta juos nuo ohjelmistot tekee sen hinnan, eli onko mitkä lisenssit maksettu miten pitkäksi aikaa, käyttöjärjestelmät, virustorjunnat ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Läpällinen:
Onkohan näissä nyt niin suurta eroa hinnasta riippuen? Tää on maksanu 1300e, ja ihan hyvin toimi vanha joka maksoi 550e!

JOS mä nyt miehen selostuksesta viikonloppuna mitään tajusin, niin itse koneissa ei kaiketi ihmeemmin, mutta juos nuo ohjelmistot tekee sen hinnan, eli onko mitkä lisenssit maksettu miten pitkäksi aikaa, käyttöjärjestelmät, virustorjunnat ym.

Tää on näköjään Fujitsu Siemens Amilo Xa 2528. En mä tiedä edes mitä hienouksia tää sisältää! Virustorjuntajuttu on Elisalta ostettu, kk-maksu muistaakseni jotain 6e. Lisensseistä en mitään ymmärrä.
t. Tyhmä epänörtti

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Juu en ymmärrä minäkään, mies on IT-tukihenkilö et se tajuaa jotain (siis ihan vitusti) mutta se puhuu semmoista tietokoneslangia, että en mä sen selityksestä saa tolkkua.

Mä voisin lainata sitä miestäs vähän sörkkiin tätä konetta! Mä oon niiiiiin tyhmä tän kanssa. Mun miehen saat vastavuoroisesti siksi aikaa, se on innokas imuroitsija ja ruuanlaittaja!

Yhteistyössä