Mies kysyy nyt mieheltä . Toivon saavani vastauksia. Kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vaimoni kanssa naimisissa 15v joista 13v aviossa.
On hän paljon parempi ja ihanampi ja parempi kuin mun ex aikanaan.
Nyksä niin pussaa,halaa, suukottelee. Leikkisiä kohtauksia paljon.Esim sanoo otatko mun peiton on se lämpimämpi kuin sinun jne... Niin paljon säkenöivää energiaa. Koti niin puhdas,kaunis. Oikea sydämmellisyys ihminen. Helvetin hyvää ruokaa aina. Ei pyydä multa mitään, ei yhtään mitään. Ei pyydä siivoamaan, ei pyykkiä pesemään,ei yhtään mitään. Hänellä on edellisestä liitosta 3 lasta, 5 lastenlasta. Aivan upee isoäiti. Mutta oon miettinyt avioeroa , siksi kun seksii on vain 3 x kuussa. Mitä mieltä onko syytä eroa vain kun sex on 3 x kuussa ? Kiitos vastauksestanne. Ja voin sanoa , jos saisin jonkun sextaamaan kanssani vaik joka päivä. Niin tuon vaimoni kaltaista ihmistä e tuu kohtaamaan. Huumori ,leikkisä ym.. Mutta kumman sä mies itse valitsisit. Helvetin hyvän avioliiton vaiko seksin? Pyydän ihan rehellisen vastauksen

Paha tilanne. Oletko vakavasti keskustellut tuon hyvän vaimon kanssa siitä, että haluaisit seksiä useammin? Ymmärtääkö hän, että asia on sinulle tärkeä?

Jos keskustelu vaimon kanssa ei johda/ole johtanut tilanteen paranemiseen, pyrkisin välimuotoon - siis hyvän liiton jatkaminen niin, että saat seksiä joltakin muulta, vaimon luvalla. Onnistuisiko?
Voisit myös keskustella vaimon kanssa siitä, mitä muita seksin harrastamisen muotoja voisitte käyttää perinteisen panemisen lisäksi (jos se on se ongelma). Onnistuisiko suuseksi, käsihoito, leikkikalut?

Jos vaimon paikkojen heikkeneminen iän myötä tuo vaikeuksia, on siihen olemassa lääkityksiä - ehkä palstamammat osaavat valistaa tarkemmin ;)

Paha tilanne. Oletko vakavasti keskustellut tuon hyvän vaimon kanssa siitä, että haluaisit seksiä useammin? Ymmärtääkö hän, että asia on sinulle tärkeä?

Jos keskustelu vaimon kanssa ei johda/ole johtanut tilanteen paranemiseen, pyrkisin välimuotoon - siis hyvän liiton jatkaminen niin, että saat seksiä joltakin muulta, vaimon luvalla. Onnistuisiko?
Voisit myös keskustella vaimon kanssa siitä, mitä muita seksin harrastamisen muotoja voisitte käyttää perinteisen panemisen lisäksi (jos se on se ongelma). Onnistuisiko suuseksi, käsihoito, leikkikalut?

Jos vaimon paikkojen heikkeneminen iän myötä tuo vaikeuksia, on siihen olemassa lääkityksiä - ehkä palstamammat osaavat valistaa tarkemmin ;)

Seksi on hyvää kun sitä saa. En tiiiä mistä johtuu et vaimo ei oo niin kiinnostunut enää.Kysyinkin hältä, sanoi miks tollasi kysyt ,kaikki on hyvin. Kyl niin saatanasti pussaa halii tulee kainaloon ja kyhnytää . Sen tiiän että mua rakastaa sen näkee. Heti klo 5 aamulla kun heräätään niin pusii ja halii. Kun mennään töihin omil autoil huikkaa aja varovasti muru,ja sanoo haluan sut nähdä vielä tänään myöhemmnkin. Kyl on niin enkeli. Kun meen kotiin tule avaa kotioven ja sanoo tervetuloa kotiin hani.

Komppaan edellistä. Eli ensin keskustelu vaimon kanssa ja tutkia mitä mahdollisuuksia on siten että pysytte aviossa. Jos ei mikään auta, niin sitten vasta miettisin eroa. Noin hyvää vaimoa et todennäköäisesti toista saa. Parempia (ja useampia) panoja kylläkin.

Tekstistä saa käsityksen että vaimo saattais olla iältään vaihdevuosi-ikää lähestyvä? Silloin nopein apu vois löytyä apteekista: emätintä hoitavat kapselit, ettei seksi satu.

AP on joko jälkeenjäänyt mies tai aloitteleva teinitrolli ja vieläpä tyttö :-)
AP:n vaimo on passiivisagressiivinen muunsukupuolinen, joka alistaa sinua miesparkaa muuten täydellisenä vaimona, mutta alitajuisesti haaveilee kimppaseksistä useamman naaraan kanssa yhtä aikaa.
SIksi seksiä niin harvoin.
Jätä se sika välittömästi, osta itsellesi piika ja tyydytä eläimelliset tarpeesi ostamalla lapsen näköinen seksinukke Jaappanista, senkin inhottava pedofiilus.

Yhteistyössä