Hyvä ja halpa huulirasva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylähuulet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Labellon vaaleansininen on tehokas. Ja jos on tosi rohtuneet, ni pistän yöksi bephanthenia.
Jotenkin aina onnistun hukkaamaan nuo labellot, joten lähiaikoina olen ostanut ihan vain rainbown puikkoja joka taskuun ja laukkuun, toimii sekin, mutta ei ehkä niin hyvin kuin nuo muut.

Vitalis, joka kestää "ikuisuuden". Eikö teitä inhota nuo, mistä pitää tonkia sormin sitä rasvaa? Pahinta on, ku joku tarjoo sitä. O.o vielä sillä verukkeella, et sitä ei oo laitettu suoraan huuliin..

Itse muuten pidän "chap stick" voiteesta, sain äidiltä, en tiiä mistä on ostettu..

Tää on varmasti Munkens bisalva. Se ei ole kauhean halpa, mutta purkki on iso ja riittoisa. Mulla on ihan superkuivat huulet talvella ja tuo on ihan ok.

Todella hyväksi tuotteeksi olen havainnut Laveran kevyesti värjäävän huulirasvan. Se ei tosin mene ap:n kategoriaan, koska se ei ole halpa: semmoinen Labellon kokoinen pötkylä maksaa yli 8 e. Ostin sen ihan tuon väriominaisuutensa takia, mutta totesin, että täähän on muutenkin hyvä! Sekin taitaa sisältää mehiläisvahaa. Näitä ei myöskään saa melkein mistään, omani ostin Idiotparkin Lifestä, kun olin ensin käynyt läpi lähemmäs 10 luontaistuotekauppaa...

En tarkoita sitä pyöreää mustaa purkkia, vaan ihan huulirasvapuikkoversiota.

Yhteistyössä