Mikä ihme auttaisi ärsytys yskään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Köhköh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Köhköh

Vieras
Kurkkua kaihertaa koko ajan ja sen myötä sitten on tämmöstä hyvin ikävää kuivaa yskää, mikähän avuksi? Kuumaa oon juonu ja apteekista kävin ostamassa jotain pastilleja, muttei tunnu auttavan..

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Vicks vaporubia selkään ja rintaan-edelleenkään se Ventoline ei ole yskänlääke vaan avaava... ;)

Joo, mut meille on lääkärisetä sanonu (ja on sanottu varmaan muillekin), että sitä voi ottaa myös yskään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmänä kysyn:
Mitä on ventoline ja kodeiini? Ja miten toi hunaja, laitetaanko se teehen?veteen? vai ihan pelkkää hunajaa?

Hunajaa vaan lusikalla suuhun! Ventoline on ressulääke =)

Oolrait. miepä meen lusikoimaan.:D

Ja kokeile, hei, sitä höyryhengitystä! Se auttaa tosi hyvin ärsytysyskään =) Raskaana ollessa tuli jonkusen kerran hengiteltyä kun ei saanu lääkkeitä ottaa =)

Minä just männä viikolla totesin tuon ventolinen auttavan ärsytysyskään. Poika yski ja yski yöt ja siinä alkoi olla jo melkosen väsynyt mamma kolmen valvotun yön jälkeen. ei auttanut höyryt eikä mikään. hetkeksi saattoi tauota, mutta kun unen päästä sait itse kiinni, niin johan taas alkoi yskiminen. En keksinyt enää mitään muuta kuin ventolinen ja ah sitä autuutta kun oli hiljaiset yöt!!