[QUOTE="minä";26502944]Meillä pistokohdat turpoaa ilman allergialääkettä isoiksi ja koviksi ja kuumottavat. Ja erityisesti jos pisto tulee lähelle kyynertaivetta tai polvitaivetta niin turpoaa niin pahaksi ettei käsi tai jalka kunnolla pysty taipumaan. Ja kutinan lisäksi ovat selkeästi kipeitä. Lääkkeen kanssa pistokohdat on yhä tosi punaisia ja paukamat pysyvät pitkään mutta eivät vaivaa lasta. Meillä lapsi 3v. Vuoden vanhempaan isoveljeen ei tule paukamia oikeastaan ollenkaan, ei ole pienempänäkään tullut eikä hyttyset juuri taida hänen kimpussa edes olla.[/QUOTE]
okei, kiitos. Tuolla lapsellani oli sääressä yksi paukama, joka oli kanssa tosi kova ja iso. Lisäksi lapsi oli kai sitä raapinut, joten siinä oli pari pientä rupea. Naamaan tullut pisto oli ihan kirkuvan punainen ja tosiaan paranemiseen mennyt jo 4 päivää, eikä vieäkään ole hävinnyt kokonaan. :/