hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitänee palata ruotuun taas.. :whistle: Kesäinen urakka loppui vähän kesken, -3kg tais olla saldo sillä reissulla. KAIKKI ON TULLU TAKAS! :headwall: Ja vielä lisä kilo kaiken kivan päälle! \|O

Kolmas päivä uutta urakkaa menossa ja nyt mieskin on hengessä mukana.. Mies mut tähän oikeastaan huokutteli kun alkoi itse katsoa syömisiään.. (lähestyvä 30 kriisi :laugh: )..

Mutta mukana taas jos vaan huolitte! :D

Vieläkin ruodussa! :D Kuudes päivä ilman lipsumisia! *tuulettaa* :D

Ketäs täällä muuten on vielä mukana? Ja miten on kukin onnistunut urakassaan? Noita edellisiä sivujakin seläsin mutta niitä on niin paljon ja pää on hatara... :ashamed: :laugh:

Viikon saldo -1,2Kg!!! :D Jipii!!!!!! *tuulettaa* Ja lauantaina olin pikkujouluissa enkä todellakaan katsonut mitä söin ja join, tosin väkisinkin tuli syötyä vähemmän kun oli kuitenkin melkein viikon jo syönyt normaalia vähemmän joten vatsaan ei vaan yksinkertaisesti mahdu entisiä määriä mikä on vallan loistavaa! :D

Mulla on punnitus vasta huomenna. Viikonloppu meni kyllä hyvin syödän :ashamed: , mutta karkkia en syönyt "tavallista" viikonloppu määrää =) Pari ihmistä mulle viikonloppuna "huomautti" painon pudotuksesta =) Ihan kivalta tuntuu saada kehuja =)

Hyvä alku sulla. ONNEA! :flower: Viimme viikon punnitukseen oli lähtö painosta -12,5kg . Paino kävi tässä muutama viikko sitten "alempanaki", mutta sitten nousi muutaman kilon. Saapa nähä miten huomenna :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 11:28 moksu kirjoitti:
Viimme viikon punnitukseen oli lähtö painosta -12,5kg .

Vau! :flower: Noin paljon kun saisin itsekin pudotettua olisin jo tosi lähellä tavoitetta! :)

Eilen tuli tehtyä iltapalaksi pitsaa lasten pyynnöstä ja normaalin mässäämisen sijaan ( puoli pellillistä :ashamed: ) tuli syötyä vaan kaksi palaa! :) Ja pitsakin tehtiin ilman aurajuustoa.. :whistle: Karkkipäivää en ole uskaltanut vielä itselleni sallia koska yleensä se dietti on sit revenny siinä samalla.. jääny mässääminen päälle. Mutta jospa minä vielä uskallan. :D

-300g oli pudotus viikossa. Ei paljo, mutta suunta on oikea =) Eilen "repsahdin" syömään suklaata, ku tuli liian pitkä tauko syömisessä. Laskin neki siten pisteisiin ja pisteet riitti =) Nyt onki sitten vaikea, ku tulee noita juhlia. Joulu hirvittää jo valmiiksi! Miten voin olla syömättä kaikkia jouluherkkuja :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 10:59 moksu kirjoitti:
-300g oli pudotus viikossa. Ei paljo, mutta suunta on oikea =) Eilen "repsahdin" syömään suklaata, ku tuli liian pitkä tauko syömisessä. Laskin neki siten pisteisiin ja pisteet riitti =) Nyt onki sitten vaikea, ku tulee noita juhlia. Joulu hirvittää jo valmiiksi! Miten voin olla syömättä kaikkia jouluherkkuja :whistle:

Onnittelut pudotuksesta!!!

Joulua olen miettinyt minäkin.. :whistle: Ajattelin tehdä jouluna niin että syön mitä mieli tekee mutta, toisin kuin tähän asti, syön kohtuudella.. Konvehtirasiaakaan kun ei oikeasti tartte vetää napaan yhdeltä istumalta. :laugh:

Joulupöydässä ei meillä ole koskaan ollut mitenkään laaja salaattivalikoima ja nekin mitä on ollut, on yleensä ollu majoneesipohjaisia. :ashamed: Tänä vuonna teen ihan tuoresalaatteja ainakin kahta erilaista tai sitten niin että eri astioihin eri aineksia ja jokainen yhdistää omalle lautaselleen mitä haluaa. Yritän sit täyttää vatsan niillä salaateilla ja sit herkutella muilla mitä sit siinä vaiheessa vielä vatsaan mahtuu.. :whistle: Suunnitelma on tuo, saas nähdä mikä on sit käytäntö. :D

Mää mietin tuota joulua ja ajattelin, että taidan jättää sen ns. pisteettömäksi. Eli syön mitä syön ja sillä hyvä :whistle: Joulu on kuitenki vain kerran vuodessa =) Tää viikko tuntuu vaihteeksi helpolta. Eli päivittäin on pisteissä pysytty. Mietin jo tän päivän ja illan synttäreiden syömisetki. Pisteiden pitäs riittää. Eilen jäi kuitenki aika paljo "säästöön". Enkä pidä sitä "tavanomaista" pisteetöntä päivää tänään =)

Mä taidan siirtää punnituksen loppu viikkoon.. Piti sit herkutella viikonloppuna oikein urakalla... \|O Sitä just pelkäsin että repsahdan jos herkuttelen vähänkin ja niinhän siinä sit kävi. Mutta nyt vaan uudelleen niskasta itseään kiinni ja uutta yritystä kehiin! :)

Hyvä että edes sinä Moksu olet saanut painoa taas putoamaan!!! :flower:

Semppiä vaan pingulille! Mulla muuten putos paino vielä 1,5 kg olin mahataudissa eilen. Eihän tuo pudotus varmastikkaan pysyvä oo. Mutta miestä härnäsin aamulla, että vielä 100g ja joutuu kustantaan reissun kylpylään :whistle:

Yhteistyössä