hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä itsekuri sulla...Mä jätin sen roskaruuan väliin, mutta kun kaveri tuli kylään kattomaan leffaa ni toi sipsejä ja poppareita..Hiukan mä niitä napostelin.. :D

Mutta mutta..Huomenna menen lenkille ja teen jumppapallolla liikkeitä...Keskiviikkona meen jumppaan. Harmittaa että perjantaina ois boxing, mutta se on vasta 17.30 ja meijän piti miehen kanssa mennä leffaan ja syömään sen sybien kunniaks...En sit tie miten sais kaikki sovitettua yhteen iltaan...

Mutta mutta...Kaipa se tästä...Meen nyt napostelemaan porkkanaa...Ja puol litraa vettä tän päivän kiintiöstä on viel juomatta. :)

Jokos muut on puntarille ehtineet? Minä kävin ja -600g pudotusta :D

Arvasin kyllä että suurinpiirtein noin paljon on lähtenyt, niin hyvin olen pysynyt kurissa. Viimeviikolla minä lopetin laskemiset ja laitoin oppaat nurkkaan.Testasin että joko olen oppinut syömään kohtuullisesti ilman apuvälineitä. Nyt nimittäin alkoi vähän jo pelottamaan miten käy sitten kun varsinainen laihdutusurakka on ohi ja pitää saada paino pysymään paikallaan. Ei kai sitä ikuisuuksii viiti ruokakortteja ruksia :\|

Vaude Cool mama ja Moksu!! :flower: :flower:

Mulla on edelleen se noin kilon tiputus, mutta ihan ku oisin hiukan kiinteytynyt, ku housut on hiuka enemmän löysät...

Mutta toi kamala pömppismaha ei kyllä oo pienentyny.
NO mutta innolla odotan huomista aerobiccia ja perjantaista boxingia.. :D

Hienosti muillakin mennyt, isot :hug: ja :flower: kaikille!

Ajattelin että voisin tässä kaikkien iloksi laittaa pari linkkivinkkiä liittyen laihduttamiseen ja terveelliseen elämään ja toivon että muutkin näitä linkkejä kertoisi:

Pikajumppa: http://www.svoli.fi/jumppaa_kaikille/aikuiset/kesajumppa/kotijumppaohjeet/kiinteydy_pikajumpalla/

Kaloritaulukko:
http://www.menaiset.fi/terveys/kaloritaulukko.asp

Virtuaaliravintola josta voi tarkistaa että paljonko sitä tulikaan syötyä:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/energyintake.pl

kaikenlaista:
http://www.kutri.net/

mammadieetti, löytyy ainakin ruokaohjeita:
http://www.mammadieetti.net/

energynetin etusivu (täältä löytyy myös tuo virtuaaliravintola)
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?session_id=bf4400c6003d59755033ccf29cf84e1e

Heips!

Täällähän on iloisia uutisia! Onnea Rouva80 ihan mielettömästi! :flower:
Tosi ihanaa!

Mä olen sellainen repsahtelija että tuntuu, että pitäis heittää hanskat tiskiin... Viikossa oli tullut 600g lisää, että ei oikein hyvin pyyhi. Maanantaina alkais sitten työt ja kyllä jo hiukan jännittää. Mulla on nyt niin paljon kaikkea mielessä ettei millään jaksais panostaa tähän laihdutteluun.. :headwall:

häntäluuhellänä ÄLÄ ANNA periksi. Kyllä se siitä taas, ku saat nuo työasiat jne. alkuun. Mää tänään leivoin pullaa, muffinseja ja vielä suklaapullaa. Eipä ainakaan vielä oo tarvinut syödä niitä =)

Terveisiä Bodyaerobicista, hyvä treeni oli. Tuli taas hikoultua oikein urakalla. :D

Mulla on tosi hyv olo, olen syönyt vaan kotiruokaa ja kevyesti, paljon salaattia yms. terveellistä. Herkkuja en ole syöny ja jopa vettä oon muistanu juoda..

On tosi pirtsakka olo.
Ainut harmi on se, et mä olen sellanen ihminen kaikkimullehetinyt, eli en jaksais tuloksia odotella. :laugh:

Mutta mutta..Pikkuhiljaa jatkuu..Ja olen tosi ilonen ku olen löytänyt oman paikkani ohjatuista jumpista. :D

TSEMPPIÄÄÄÄ!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 13:10 taizii kirjoitti:
Kauhee ku te painatte vähän..Miks ees laihdutatte. :ashamed: :ashamed:

Mulla tää paino ei tipu...Voi että ku osaa masentaa.
Ja ku ois nyt vaan tiputtava että saisin syksyksi/talveksi farkut...

Mä ainakin koitan saada näitä viimeisiä rippeitä pois, kun raskauskilot pudotettuani ajattelin hiukan hengähtää... Nyt oon sit ottanu itteäni hiukan taas niskasta kiinni.

Tosin taas olen repsahdellut aivan järjettömästi, mutta tässä on niin paljon kaikkea mietittävää ja touhuttavaa, että olinkin taas saanut painoa suureksi ihmetyksekseni tippumaan. Aamulla vaaka näytti 62,6 kiloa. Eli 2,6 kiloa to go! Eipä olis enää paha sarka....

:'(

Hei!

Mahtuiskohan tähän remmiin vielä yksi pudottaja.
Kesän aikana tullut ainakin 10 lisää ja entisiäkin oli.

Käväsen vaa´assa tuossa aamulla ja ilmoittelin mitkä ne alkulukemat on.

Iso urakka on jokatapauksessa edessä, veikkailisin että -20 kg. :$

:snotty: :ashamed:
Hei!

Tulipahan sitten käytyä vaa´alla tänään ja niinkun epäilinkin niin 79,5 kiloahan se näytti. Elikkä pudotettavaa olisi 20 kiloa.

Minä ajattelin etten käytä mitään kepulikonsteja vaan normaalia ruokaa vähemmän ja lisää liikuntaa.

Onneksi loma loppuu torstaina ja alkaa normaali arki niin ei ole aina tuolla jääkaapilla.

Palaillaan! :wave:

Oho meinaatko kakskyt kiloa tiputtaa?Eiks kymmenen-viistoista kiloa ois sopiva??

Tai no mikä mä olen sulle sanomaan. :ashamed:

Ite olen käyny nyt muutaman kerran boxingissa ja bodyaerobicissa. Joka päivä pyöräilen töihin, mut matkaa ei tuu ku pari kilsaa...

Tänäään tein 45min lenkin ja illalla vois jumpata...
Vaa'alla en oo käyny, mutta en usko et on tippunu, käytii meinaa perjantaina hesellä...

Mutta ajattelin nyt tehä nii et joka päivä tällä viikolla meen lenkille, paitsi torstaina. Mutta kun noihin jumppiin en pääse tällä viikolla. Eiköhän tää tästä.

On se kummaa kun on nii huono itsekuri. Ja tien et ku hiukan viel laihtuisin ni saisin farkut ja kun painan tasan 90 ni olen kymmenen kiloa laihduttanut jolloin saan 100e äidiltäni. Mutta siltikää en saa itteäni niskasta kiinni. ÄÄÄÄÄH.

Mites muilla, tuloksia?
Pistäkääs hiukan ruokapäiväkirjoja ni seki vois auttaa et itekki tietää mitä sais syödä ja kuinka paljon..

Mä olen tänää syöny aamulla muroja ja maitoja, töissä leipää 2kpl missä hiukan flooraa ja yks makkara, sit kotona söin kans kaks leipää, päällä kalkkunaa ja juustoa ja nyt alan syömää kanankoipia ja riisiä.

Illalla syön banaanin ja juon vettä. Vettä, mehua ja kahvia olen tänään kans juonu.

Mitä syön väärin?

:$

Heips!

Ajattelin noin pitkällä tähtäimellä päästä 20 kilosta eroon, mutta ensimmäinen tavoite olisi tietenkin saada tuo 70 rikki.

Tänään on tullut syötyä hedelmiä ja salaattia (tonnikalaa, vihreetä salaattia ja tomaattia) jonka kanssa pala leipää ja tuossa äsken keittelin porkkanoita puolikypsäksi ja laitoin joukkoon teelusikallisen homejuustoa. Ja hyvää oli.

Että eiköhän se tästä :$

:x

Hei!

Ajattelin tämän ensimmäisen viikon olla salaateilla ja hedelmillä höystettynä näkkileivällä, että tuo vatsalaukku hieman pienenisi.
Kyllä minä sitten viikon jälkeen palaan ihan normaalin arkiruokaan. Toivottavasti ne annokset pysyvät sitten vähäsen pienempinä.

Meinaan kun tuo kesä tuli mätettyä ruokaa oikein kaksin käsin.
Siinä ei meinaan mikään tunnu riittävän kun meikätyttö rupeaa mättämään.
Kaikki kelpaa mikä vaan kaapeista löytyy.

No liikuttua tuli maanantaina ihan mukavasti. Pari 1,30 h kävelylenkkiä.

:xmas:

Heippa :wave: pitkästä aikaa. Ei oo tullu vissiin pariin viikkoon kirjoteltua. Laihdutukset menee miten menee. Nyt vaaka näytti -400g siihen mitä oli kaks viikkoa sitten. Liikuntaa oon lisäilly, mut syömisiä en oo kattonu. Edelleen toi makee tuottaa ongelmia :ashamed:
Namia voisin vetää kilokaupalla. Ja jotenki oon taas lipsunu kahvin kanssa ottamaan pullaa tai munkkia.... Ku joku tuo kahville tullessaan ni en voi vastustaa kiusausta. Täytyis taas pikkusen rupee kattoon mitä kaikkee sitä suuhunsa työntää. nyt on vaan jotenki sellanen vaihe ettei jaksa syömisiä miettiä. Jostain tarttis se tsemppi saada taas päälle...
Onneks on sentään kova kuntoiluinto päällä ni se vähän tasaa tilannetta =)
2kg ois tavotepainoon, mut nyt ei enää jaksa innostaa :ashamed:
Kuinka muilla?

Puntari näytti 100g enempi, ku viimme viikolla :ashamed: Osasin kyllä odottaaki sitä. Ihmettelen kyllä, että paino on noussut noin vähän. Ja menkatki alko eilen. No jospa sitten ensi viikolla ois parempia tuloksia. Semppiä kaikille ja ONNEA niille jotka ovat onnistuneet!

Viisari punaisella, tervetuloa joukkoon mukaan! 20kg on kova tavoite mutta hyvinkin saavutettavissa. Toivottavasti pikastartti tuottaa hyviä tuloksia ja saat motivaatiota jatkaa urakkaa.

Taizii, kyselit mielipidettä ruokavaliostasi (tai siis että mitä syöt väärin). En ole mikään ravitsemusalan asiantuntija mutta kommentoin kuitenkin.

Positiivista on se että syöt pitkin päivää pieniä annoksia. Lisäksi hienoa on se että syöt hedelmiä ja juot vettä. Kana on hyvä valinta lihaksi, tulee proteiinia.

Hiukan mietityttää kuitenkin se että kasviksia ei näkynyt ruokavaliossasi ollenkaan mutta hiilihydraatteja sitten niitten sijaan joka välissä. Ruisleipä on tietenkin terveellistä ja suositeltavaa eikä riisin syömisessä mitään pahaa ole kunhan annoskoko on kohtuullinen. Ja kanankoivet söit tietenkin ilman nahkaa?

Mitä mehua juot? Esim. 1dl tuoremehua sisältää muistaakseni 40kcal eli lasillinen 80kcal. Ja jos juo kolme lasillista tuoremehua päivässä niin sehän tekee 240kcal.

Saatko tarpeeksi kalsiumia? Äkkiseltään tuntuu että et saa kun ei maitotuotteitakaan sinun ruokavalioon näköjään kuulu. Toki sitä kalsiumia sitten voi saada muualtakin kuin maitotuotteista.

Summasummaarum, hyvältä tuo sun ruokavalio pääosin näyttää jos se vain on sellainen että itse sillä jaksat ja paino putoaa viikossa max 1kg.

Mulla näytti puntari tänä aamuna tasan 62kg ja jos nyt oikein muistan viime viikon painon niin -600g on paino taas tipahtanu

:D

:saint:

Heips!

Kiitos! Kyllähän se tuo 20 kilon tavoite on kova, mutta kun nyt pääsisi ensin tuonne 70 kiloon niin alkaisi nuo vaatteet mahtua pikkuhiljaa päälle.

Ajattelin tämän ensimmäisen viikon ottaa kevyesti kun tuossa kesällä tuli mätettyä kaksin käsin.

Eipä tuossa nyt tullut kaikkea kirjattua ylös mitä syön.

Eli ruisleipää, kaaleja, porkkanaa, tomaattia, kurkkua, sipulia, raejuustoa, kalaa ja kevytleikkeleitä. No kahvia tulee juotua jonkun verran ja vettä ja light-mehuja tietenkin. Kyllä minä luulen että pärjään viikon verran tällaisella kun tarkoitus olisi palata viikon jälkeen normaaliin kotiruokaan pienemmillä annoksilla. Hyvältä ainakin nyt tuntuu. On semmoinen mukavan kevyt olo.

Liikuntaa olen lisännyt. No onneksi huomenna alkaa työt ja työmatkoilla tulee kävelyä 7 kilometriä. Kyllä sitä kesälläkin tuli liikuttua mutta se oli lähinnä tuommoista kevyttä kävelyä.

Miten onkos teillä joku määrätty punnituspäivä jolloin ilmoitellaan nämä painot?

Tsemppiä kaikille! :flower:

Tiistaisin me ollaan yleensä ilmoiteltu viikon tuloksista mutta periaatteessahan päivällä ei ole niin väliä, kunhan jotenki itteään seuraa.

Minulla liikunta on todella vähäistä. Aamulla lyhyt jumppa ja sunnuntaisin käyn latinos-tunneilla. Kävelyä tulee jonkin verran mutta ei niin paljoa että sitä liikunnaksi laskisin. Mulle tuo liikunta ei ole mikään laihdutuskeino, paino tippuu ruokavaliolla ja se vähäinen liikunta mitä tulee on hyvän olon hakemista ja pientä vartalon muokkausta.

En oikein tiedä mitä olen syönyt mutta ihan hirveän turvonnut olen ollu pari päivää. Sormukset meinaa yleensä tippua mutta nyt ne on tosi tiukalla sormessa ja koko kroppa on jotenki pöhöttynyt :(

Pirtsakkaa keskiviikkoa kaikille!

Eilen ostin sen jumppapallon, ku sitä on niin kehuttu. Aika vaikea pitää tasapaino niitä liikkeitä tehdessä. Taas on herkuteltu :ashamed: Mitenkähän sitä sais tuon karkin ja varsinki suklaa himon pois?

Cool mama, joo oon huomannu saman että kasviksia ja kalsiumia tulee tosi vähän syötyä. Ku mulla on laktoosi-intoleranssi ja pitäis kaiken olla kokonaan laktoositonta, ni en oikei syö mitää maitopitoista ja ne on aika paljon kalliimpia.
Mut kyl mä oon yrittäy joka aterialla ees hiukan kurkkua yms.ottaa.

Tänään oon syöny kaks ruiskarjalanpiirakkaa, jossa päällä siivu lauantaimakkaraa, kaks kuppia kahvia maidolla, viinirypäleitä, lasin mehua ja lasin vettä. Nyt ajattelin mennä pienen välipalan syömään, vettä ja ruisleivän, missä päällä kalkkunaa, juustoa ja kurkkua. Ja flooraa.

Kuuden aikoihin on sitten kinkkukiusausta ja vihersalaattia.

Illalla varmaa pari luumua ja ja...vettä..Ehkä ruisleipä.

Tänää en oo herkkuihin sortunu.
Mutta viikonloppu meni rapujuhlissa,eli juoden ja syöden hyvin.

Vaa'alla en oo uskaltanu käydä..

Yhteistyössä