Hypnoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkuri

Vieras
Onko kukaan käynyt ikinä hypnoosissa?
Onko siitä ollut apua? Paljonko maksaa ja montako käyntikertaa tarvittiin?

Minä olen aina ollut sellainen, että jännitän uusia tilanteita kamalasti. Pelkään myös keskustella outojen ihmisten kanssa. Punastun todella helposti enkä senkään takia jutella outojen ihmisten kans.
Pelkään myös autolla ajoa vaikka teen sitä päivittäin.
Olisi ihanaa saada tähän asiaan helpotusta,

Ei hypnoosi ole mikään oikotie onneen ja paljon tehokkaampaa olisi hakea tohon ongelmaan terapeutilta kuin hypnoosista. Kukaan rehellinen hypnoterapeutti ei tee tollaista suggestiota potilailleen.

olen ollut. kipupolilla hypnosoitu, eli ei kovin kallista ollut. mutta ei ole ollut hyötyäkään.
ja kaikkiaan olin pettynyt koko hypnoosiin. siinä itse maataan sängyllä silmät kiinni, psykologi puhuu koko ajan jotain, ja itse muodostat mielikuvia puheiden pohjalta. mitään ei ole pakko tehdä jos ei halua.
mutta koko hypnoosi ei oikeastaan tuntunut miltään, no kyllä siinä jonkun verran rentoutu mutta ei muuta. oisin voinu ihan koska tahansa aukasta silmät ja lähteä. ei mitään ihmeellistä ollut

mä olen nyt käynyt kerran viikossa hypnoosissa, kaksi kertaa kylläkin vasta ja aika olis ensi tiistaille myös. aika jännää touhua mun mielestä.kannattaa ehdottomasti kokeilla jos on mahdollisuus ja kyllä mä ainakin uskon että se auttaa vaikka hypnoosiin en aluksi uskonutkaan. nyt uskon kun se lääkäri minut tosissaan hypnoosi tilaan on kaksi kertaa saanut vaikka ekalla kerralla yritinkin ehkä vähän "tapella vastaan"...mutta kannatan että kokeilet:wave:

mä olen nyt käynyt kerran viikossa hypnoosissa, kaksi kertaa kylläkin vasta ja aika olis ensi tiistaille myös. aika jännää touhua mun mielestä.kannattaa ehdottomasti kokeilla jos on mahdollisuus ja kyllä mä ainakin uskon että se auttaa vaikka hypnoosiin en aluksi uskonutkaan. nyt uskon kun se lääkäri minut tosissaan hypnoosi tilaan on kaksi kertaa saanut vaikka ekalla kerralla yritinkin ehkä vähän "tapella vastaan"...mutta kannatan että kokeilet:wave:

millä lailla tapella vastaan? eihän se psykologi tee muuta kun höpöttää jotain koko ajan, siinä vain rentoutuu ei muuta

Ihmiset reagoivat erilain hypnoosiin, jokainen. Et saa selvää muuta kuin kokeilemalla. Sen haluan sanoa, että hypnoosissa olet täysin oma itsesi etkä ''ns zombie, jota hypnoterapeutti voi ohjata''.

Yhteistyössä