Hyi onkohan tämä totta Shkupollista

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Tuota juttua on kuulunut jo pidemmän aikaa eli luulisin että poliisi olis katkaissut huhuilta siivet jos näin ei olisi... Kun kaikki muutkin huhut on kumottu.
Mä en oo jaksanut nyt seurata kaikkia, kun tulee niin paha olo :( Mutta jos tuo silmäjuttu olisi totta niin mitähän muuta se on tehnyt, varsinkin sillon kun se nainen on vielä elänyt. Jostain luin, että olisi elävänä päänkin katkaissut.
 
Piimä
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Jos olis totta niin eiköhän sieltä asunnosta olis kuulunut jotain ääniäkin naapuriin.älä usko kaikkea mitä luet tai kuulet..
Se on kumma kuinka "ammattisotilas" osaa suun tukkia ja oli sieltä jotakin ääniä kuulunu sinä aamuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Jos olis totta niin eiköhän sieltä asunnosta olis kuulunut jotain ääniäkin naapuriin.älä usko kaikkea mitä luet tai kuulet..
Naapurithan on kertoneet, että sieltä kuului meteliä.. Ja sitten tuli hiljaista.

Kyllä toi äijä on niin sekasin ollu, että uskon ihan hyvin että on voinut tehdä noin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ehkä on totta, ehkä ei...mistä sen tietää :/

Mitä sen naisen naapuri kertoi kuulleensa? Jossain lehdessä oli...
vaimeita ääniä oli iltiksen mukaan kuullut. Olisi se nainen varmasti kirkunut kurkku suorana, jos olisi nuita elävälle tehnyt..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Ei oo huhu valitettavasti.
Mistä tiedät?

Poliisihan sen huhuksi totesi, tai niin mä luin lehdestä. Ja ukkohan oli Suomessa sodan aikana, eikö?
Mun mielestä sitä ei huolittu sotilaaksi koska oli epäkelpo vaikka hän olis palavasti halunnut sotaan ja armeijaan.
 

Yhteistyössä