Hyi onkohan tämä totta Shkupollista

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ehkä tässä on punaisena lankana se että jos kotimaisia tappajia on olemassa niin miksi ottaa lisäksi vielä muita tappajia.
Ei varmaan osattu 1990-luvun alussa ennustaa, että vuoden 2009 lopussa tämä tyyppi menee ja murhaa.
Olihan sillä rikosrekisteri eikä kansalaisuutta ei myönnetty.

Hyi kun mua alkoi pelottaa
Mun yhdellä työkaverilla on lähestymiskielto ja sen ex on ihan sairaan mustasukkainen ja muutenkin ihan pimee. Käytiin porukalla muuttamassa ja tyhjentämässä sen asunto kun ei uskaltanut muuten erota.
Nyt se mies vainoaa sitä uudessa paikassa ja on ollut poliisin putkassakin. Mäkin olen kerran käännyttänyt sen miehen ovelta tylysti kun tuli naista etsimään meiltä.
Jos se saa pähänsä jotain shkupollin tapaista, mä oon tappolistalla nro 1....

Olihan sillä rikosrekiseteri eikä kansalaisuutta ei myönnetty.
Niin, Suomessa hankittu rikosrekisteri, ei sillä kai tänne tullessaan vielä ollut. Siksi se otettiin maahan.
Mutta olisihan se toki pitänyt lähettää maasta pois sitten, kun rikosrekisteri alkoi kasvaa.

Tälleen näppituntumalta niin mä luulisin että nainen on katsonut parhaimmaksi pitää vihollisen lähellänsä. Jos on hyvissä väleissä niin ehkä se mitä pelkää ei tapahdu.
Mutta kamoon, jos haetaan laajennettu lähestymiskielto niin miksei sitä sitten noudateta? :eek:
En mä ymmärrä, Matti ja Mervi- tyyliä...

vieras
Mies uhkasi aseella ravintoloitsijaa
03.01.2010 09:06

Laitilassa 60-vuotias mies uhkasi ravintoloitsijaa aseella ja ampui laukauksen ravintolan ikkunaan sen jälkeen kun hänet oli poistettu ulos.

Pienikaliiperisen aseen luoti läpäisi kuitenkaan vain uloimman ikkunan. Välikohtaus sattui ravintola Kukonkulmassa iltakymmeneltä.

Poliisi tavoitti miehen tämän kodista Laitilassa. Häntä epäillään laittomasta uhkauksesta, vaaran aiheuttamisesta sekä ampuma-aserikoksesta. Mieheltä löytynyt käsiase oli luvaton.
STT

Piimä
Entinen kaveri muutti takasin Kosovoon jo vuosia sitten ja ei olla pidetty yhteyttä enää. Mutta ei tuo asiaa muuta, kunhan muistelin menneitä ja totean vaan että kaveri kävi myös sota aikana Kosovossa katsomassa että vanhemillansa kaikki hyvin. Euroopasta ei "kukaan" käyny puollustamassa maatansa varmaankaan sotilas statuksella. Silti sinne moni mies lähti "käymään".. tai ainakin naapurimaahan lomailemaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tälleen näppituntumalta niin mä luulisin että nainen on katsonut parhaimmaksi pitää vihollisen lähellänsä. Jos on hyvissä väleissä niin ehkä se mitä pelkää ei tapahdu.
Mutta kamoon, jos haetaan laajennettu lähestymiskielto niin miksei sitä sitten noudateta? :eek:
En mä ymmärrä, Matti ja Mervi- tyyliä...
En mäkään. Mutta mä sympatiseeraan tätä naista sillä mullakin on ollut aikoinaan kaheli muslimi "ihailijana" eikä se kauhean hauskaa ollut. Jätkä esim. seisoi pari tuntia vesi sateessa tuijottaen mun ikkunaa. Jos siihen törmäsi ravintolassa niin se seisoi vaan lähellä ja tuijotti sitä kenen kanssa jutteli :snotty:

vieras
Surmatun naapuri: Asunnosta kuului vain vaimeita ääniä
02.01.2010 07:37

Ibrahim Shkupolli surmasi entisen naisystävänsä tämän asuntoon kenties jo ennen kuin meni Selloon ja ampui neljä naisen työtoveria.

Surmatun naapurissa asuva pariskunta kertoi IS:lle, ettei asunnosta kuulunut mitään ääniä aamun jälkeen.

Heräsin kahdeksalta ja ryhdyin keittämään kahvia. Silloin sieltä kuului ääniä, joita on vaikea kuvailla. Kolinaa ja ropinaa, kertoo naapurissa asuva nainen.

Puoli yhdeksän jälkeen hän kuuli asunnon oven käyvän ja jonkun kiirehtivän portaita alas lähes juoksevin askelin.

Sen jälkeen oli hiljaista, kunnes yhdentoista aikoihin rappukäytävään tuli joukko rynnäkkövarusteisiin pukeutuneita poliiseja.

Pitkään he yrittivät päästä asuntoon, naapurissa asuva mies kertoo.

Shkupolli oli tuomittu lähestymiskielto naiseen, mutta naapurin pariskunnan mukaan he olivat jälleen hyvissä väleissä. Pariskunta oli nähnyt Skhupollin ja naisen palaamassa yhdessä lähikaupasta viime tiistaina.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1846481

vieras
Nuori mies puukotti naista - kummallakin lähestymiskielto
Maanantai 4.1.2010 klo 14.47 (päivitetty klo 18.01)

Nuori nainen sai hengenvaarallisia vammoja entisen miesystävänsä puukoniskuista uudenvuodenyönä.

Kahden ihmisen puukottamisesta epäilty mies vangittiin maanantaina Jyväskylässä. Hänen entinen naisystävänsä loukkaantui puukotuksessa hengenvaarallisesti ja naisen uusi miesystävä lievemmin. Miestä epäillään tapon yrityksestä.

Nuori jyväskyläläisnainen oli sopinut entisen miesystävänsä kanssa tapaamisen Jyväskylän Palokkaan rivitalon pysäköintialueelle. Nainen saapui tapaamiseen uuden miesystävänsä kanssa.

Heti pariskunnan saavuttua kohtaamispaikalle oli odottamassa ollut saarijärveläismies puukottanut etuistuimella istunutta entistä naisystäväänsä useita kertoja ylävartaloon. Väliin mennyt naisen nykyinen miesystävä sai puukosta myös vammoja, jotka vaativat hoitoa. Miehen vammat eivät olleet vakavia. Kumpikin uhreista on iältään noin 20.

Puukottaja poistui jalkaisin paikalta ja uhrit ajoivat läheiselle huoltoasemalle ja soittivat hälytyskeskukseen. Poliisin koirapartio tavoitti epäillyn noin tunnin kuluttua.

Teon motiivi on poliisin mukaan mitä ilmeisimmin ollut mustasukkaisuus. Sekä uhri että rikoksesta epäilty oli suojattu toisiltaan perusmuotoisella lähestymiskiellolla, joka on voimassa ensi syksyyn. Kumpikaan ei kiellon mukaan olisi saanut pitää toiseen minkäänlaista yhteyttä. Kumpikin oli kuitenkin jatkanut yhteydenpitoa.

Alkoholilla oli osuutta tapahtumiin.

vieras
En tiedä mutta niin järkyttävää tuo on ja laajuudessaan vain tuli nyt esille,mutta noita tapahtuu valitettavan paljon :( siis johtuen mustasukkaisuudesta,ne vain jää tulematta ilmi kun tapahtuvat yksityisasunnoilla eikä niin julkisesti ja laajasti kuten tämä valitettavan kamala tapaus

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Entinen kaveri muutti takasin Kosovoon jo vuosia sitten ja ei olla pidetty yhteyttä enää. Mutta ei tuo asiaa muuta, kunhan muistelin menneitä ja totean vaan että kaveri kävi myös sota aikana Kosovossa katsomassa että vanhemillansa kaikki hyvin. Euroopasta ei "kukaan" käyny puollustamassa maatansa varmaankaan sotilas statuksella. Silti sinne moni mies lähti "käymään".. tai ainakin naapurimaahan lomailemaan. :whistle:
Jos sä jotain tiedät, niin ota yhteyttä poliisiin. Asia on nyt tutkinnassa ja poliisia kiinnostaa kaikki. Tai voihan joku täältäkin vihjata sinusta, niin poliisi ottaa sitten yhteyttä sinuun. Tuo on kuitenkin aika tärkeää tietoa, voisin kuvitella.

Piimä
Eipä se tulkkauskeikkojansa mulle kertonu.. Ihan vapaalla tavattiin näitä maahantulleita ja siinäyhteydessä kehotti joistakin pysymään kaukana. Saattoi ravintolaillan aikana nähdä maanmiehiänsä ja puhuivat omaa kieltänsä, jota en ymmärrä ku sanan.

Yhteistyössä