Hyi onkohan tämä totta Shkupollista

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen
Olen aiemminkin ajatellut, että onko tuosta lähestymiskiellosta enemmän haittaa kun hyötyä. Jotkut saattaa kiellon saadessaan vaan raivostua enemmän ja mennä kostamaan.. Kuka vahtii? Kuinkahan tuo on sisälle asuntoon yleensä päässyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Olen aiemminkin ajatellut, että onko tuosta lähestymiskiellosta enemmän haittaa kun hyötyä. Jotkut saattaa kiellon saadessaan vaan raivostua enemmän ja mennä kostamaan.. Kuka vahtii? Kuinkahan tuo on sisälle asuntoon yleensä päässyt.
Nainen oli ilmeisesti päästänyt :/

Ei löydetty mitään murtojälkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Ei oo huhu valitettavasti.
Mistä tiedät?

Poliisihan sen huhuksi totesi, tai niin mä luin lehdestä. Ja ukkohan oli Suomessa sodan aikana, eikö?
Mun mielestä sitä ei huolittu sotilaaksi koska oli epäkelpo vaikka hän olis palavasti halunnut sotaan ja armeijaan.
Näin ainakin Seiskassa sanottiin. Ja seiskahan on tunnetusti The Absoluuttinen Totuus.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JUSSI4:
LISÄÄ VAIN NIITÄ ÄHLÄMEITÄ/SOMALEITA SUN MUITA TÄNNE SUOMEEN...
Kyllä suomalainenkin osaisi saman.
Näiden temperamentti ja julmuus on vaan vähän eri luokkaa, ovat varmasti lapsena jo tottuneet "kovaan" elämään. ,,niin ja naisen arvo.. Kuinkahan paljon täällä noita on, olen edelleen sitöä mieltä ,että kulttuuri erot liian suuret!
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JUSSI4:
LISÄÄ VAIN NIITÄ ÄHLÄMEITÄ/SOMALEITA SUN MUITA TÄNNE SUOMEEN...
Kyllä suomalainenkin osaisi saman.
Suomalainen kuitenkin harvemmin käy litsimässä työkavereita samaan syssyyn.
Lapset on kyllä ikävän usein menneet siinä sivussa :/
Seonnut ihminen tekee mitä päähänsä saa. Harvemmin kuitenkaan ylettää kostotoimiansa ulkopuolisiin Suomessa.

 
Piimä
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Ei oo huhu valitettavasti.
Mistä tiedät?

Poliisihan sen huhuksi totesi, tai niin mä luin lehdestä. Ja ukkohan oli Suomessa sodan aikana, eikö?
Katsoitko aloittajan linkkiä? Mun eräs entinen ystävä oli tuolloin aikaa sitten Kosovo tulkkina Suomessa ja hän kertoili vähän tosiasioita Kosovon sodankäynnistä ja ihmisistä keitä tapasimme "ohimennen" jossakin.
 
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/166040.shtml

"Tutkimuksissa on vahvistunut, että Shkupolli ja hänen entinen naisystävänsä olivat lähentyneet toisiaan viime päivinä.

- Kyllä semmoisesta meillä on tietoja ja havaintoja, Haapala vahvistaa."

:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/166040.shtml

"Tutkimuksissa on vahvistunut, että Shkupolli ja hänen entinen naisystävänsä olivat lähentyneet toisiaan viime päivinä.

- Kyllä semmoisesta meillä on tietoja ja havaintoja, Haapala vahvistaa."

:|
Tälleen näppituntumalta niin mä luulisin että nainen on katsonut parhaimmaksi pitää vihollisen lähellänsä. Jos on hyvissä väleissä niin ehkä se mitä pelkää ei tapahdu.
 
Oisko
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Ei oo huhu valitettavasti.
Mistä tiedät?

Poliisihan sen huhuksi totesi, tai niin mä luin lehdestä. Ja ukkohan oli Suomessa sodan aikana, eikö?
Katsoitko aloittajan linkkiä? Mun eräs entinen ystävä oli tuolloin aikaa sitten Kosovo tulkkina Suomessa ja hän kertoili vähän tosiasioita Kosovon sodankäynnistä ja ihmisistä keitä tapasimme "ohimennen" jossakin.
No Nelonenhan julkas sen haastattelunkin Kosovon itsenäistymisen ajalta jollon ne kerto että tää kaveri oli Suomessa sodan ajan.

Oiskos sun kaveris vähän juksuttanu sua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaija K:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JUSSI4:
LISÄÄ VAIN NIITÄ ÄHLÄMEITÄ/SOMALEITA SUN MUITA TÄNNE SUOMEEN...
Kyllä suomalainenkin osaisi saman.
aivan. tässä ei nyt ole kyse syntyperästä. kukatahansa kajahtanut voi tehdä jotain tälläista sairasta, mistä tahansa olisikin kotoisin. älä oo niin suppee
Ehkä tässä on punaisena lankana se että jos kotimaisia tappajia on olemassa niin miksi ottaa lisäksi vielä muita tappajia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Katsoitko aloittajan linkkiä? Mun eräs entinen ystävä oli tuolloin aikaa sitten Kosovo tulkkina Suomessa ja hän kertoili vähän tosiasioita Kosovon sodankäynnistä ja ihmisistä keitä tapasimme "ohimennen" jossakin.
Linkissä ei ollut mun mielestä mitään sotilastaustaan viittaavaa (joo, joku kuva jostain sotilaista jossain), enkä mä oikein ymmärrä miten sun entisen ystävän tulkkaukset liittyy ko. murhaajaan joka oli sodan aikana jo Suomessa.
 
Piimä
Suomestahan ei voi poistua jos jossakin päin mailmaa soditaan! Sotatilassa olevan naapurimaan kaikki lentokentät ja sun muutkin kulkureitit vuorineen ynnämuineen suljetaan.. Lehmät lentää ja koivut visertää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Suomestahan ei voi poistua jos jossakin päin mailmaa soditaan! Sotatilassa olevan maapurimaan kaikki lentokentät ja sun muutkin kulkureitit vuorineen ynnämuineen suljetaan.. Lehmät lentää ja koivut visertää.
Jos sulla on enemmän (varmaa) tietoa niin kerro ihmeessä esim. viranomaisille.

Nettihuhuihin taas ei kannata ihan täysin luottaa.
 

Yhteistyössä