Itse oletin että imetyksen loputtua kuppikoko kasvaa (no ei tasan kasvanut... höh...) ja ostin hyvissä ajoin kokoa suuremmat liivit, kahdetkin, ja ihan pakettiin jäivät. Tässä yksi esimerkki miksi voisi olla uudet. Samoin elleivät hirveän kalliit liivit ole olleet, voisi jäädä palauttamattakin! En usko että kyseiset liivit ovat olleet euron, luultavasti ainakin viitosen kappaleelta...?
Ja mielestäni jos ovat todella UUDET, niitä kehtaa myydä huutonetissä, ostaahan joku lapsilleen käytettyjä siistikuntoisia alushousujakin...
Vaikka liivejä olisi kerran KOKEILTU, voihan ne silti pestä ennen käyttöä.
Vai roskiinko pitäisi heittää?