Huutonetin helmiä:D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mussukka

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62115823

ostanut tyyliin eurolla net anttilasta ja nyt tekee voittoa:D miten hemmetissä voi jäädä paketissa olevat, uudet liivit pieniksi???
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tilannut väärää kokoa eikä ole jaksanut palauttaa takaisin?

olisi sitten sanonut niin eikä keksinyt tuollasta kukkua:D



ja jumankekka jos tilaisin neljät noin 20e maksaneet liivit niin kyllä mä ainakin näkisin vaivaa että palauttaisin ne
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tilannut väärää kokoa eikä ole jaksanut palauttaa takaisin?

olisi sitten sanonut niin eikä keksinyt tuollasta kukkua:D



ja jumankekka jos tilaisin neljät noin 20e maksaneet liivit niin kyllä mä ainakin näkisin vaivaa että palauttaisin ne

jaa.. no mua ei ainakaan haittaa jos myy noita netissä. tienaaminen ei ole kiellettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62115823

ostanut tyyliin eurolla net anttilasta ja nyt tekee voittoa:D miten hemmetissä voi jäädä paketissa olevat, uudet liivit pieniksi???

onx se sit jotenki kiellettyä?

voihan se olla et esim raskaana ja sit rinnat ois turvoksissa joten ei mahdu enään päälle. Jos on pahasti ruvoksis (kuten oli mulla) niin ei niitä tarvi ees kokeilla kun tietää et pienet on.

 
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62115823

ostanut tyyliin eurolla net anttilasta ja nyt tekee voittoa:D miten hemmetissä voi jäädä paketissa olevat, uudet liivit pieniksi???

onx se sit jotenki kiellettyä?

voihan se olla et esim raskaana ja sit rinnat ois turvoksissa joten ei mahdu enään päälle. Jos on pahasti ruvoksis (kuten oli mulla) niin ei niitä tarvi ees kokeilla kun tietää et pienet on.


no ei mua mua ärsyttää.

taitaa olla sun tissiliivit:D?
 
Ja mäkö muka oon ainoa joka vahvasti epäilee että ei oo tainnu tulla nuo rintsikat mistään tarjouskorista, vaan ihan suoraan ensimmäiseltä omistajalta ilman korvausta.
 
Itse oletin että imetyksen loputtua kuppikoko kasvaa (no ei tasan kasvanut... höh...) ja ostin hyvissä ajoin kokoa suuremmat liivit, kahdetkin, ja ihan pakettiin jäivät. Tässä yksi esimerkki miksi voisi olla uudet. Samoin elleivät hirveän kalliit liivit ole olleet, voisi jäädä palauttamattakin! En usko että kyseiset liivit ovat olleet euron, luultavasti ainakin viitosen kappaleelta...?

Ja mielestäni jos ovat todella UUDET, niitä kehtaa myydä huutonetissä, ostaahan joku lapsilleen käytettyjä siistikuntoisia alushousujakin...
Vaikka liivejä olisi kerran KOKEILTU, voihan ne silti pestä ennen käyttöä.

Vai roskiinko pitäisi heittää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Itse oletin että imetyksen loputtua kuppikoko kasvaa (no ei tasan kasvanut... höh...) ja ostin hyvissä ajoin kokoa suuremmat liivit, kahdetkin, ja ihan pakettiin jäivät. Tässä yksi esimerkki miksi voisi olla uudet. Samoin elleivät hirveän kalliit liivit ole olleet, voisi jäädä palauttamattakin! En usko että kyseiset liivit ovat olleet euron, luultavasti ainakin viitosen kappaleelta...?

Ja mielestäni jos ovat todella UUDET, niitä kehtaa myydä huutonetissä, ostaahan joku lapsilleen käytettyjä siistikuntoisia alushousujakin...
Vaikka liivejä olisi kerran KOKEILTU, voihan ne silti pestä ennen käyttöä.

Vai roskiinko pitäisi heittää?


no miks sitten väittää että 20e oli kipaleelta?
 
Mitenkäs se sun elämääs vaikuttaa jos joku tienaa,oletko kenties kateelllinen, vai mikä mättää.............ei kai tienaaminen ole kiellettyä tässä maassa,kuin kateellisten mielestä..siis ihan kauheeta ja törkeetä jos naapuri tienaa pari euroa huutiksella,huh
 
kunhan luen ja nauran kakkasesti jos joku ostaa.

No otetaanpas eri asenne..

hei kaikki mammat, huutakaa ihmeessä, joku raukka ostanut 80eurolla tissiliivejä ja olikin väärää kokoa, ja ovat ihan paketeissaan, jotka avaamattomia( ..musta tossa yhtälössä joku mättää...sori välikommentti), ettei mene tuon myyjän rahat hukkaan:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62115823

ostanut tyyliin eurolla net anttilasta ja nyt tekee voittoa:D miten hemmetissä voi jäädä paketissa olevat, uudet liivit pieniksi???

onx se sit jotenki kiellettyä?

voihan se olla et esim raskaana ja sit rinnat ois turvoksissa joten ei mahdu enään päälle. Jos on pahasti ruvoksis (kuten oli mulla) niin ei niitä tarvi ees kokeilla kun tietää et pienet on.


no ei mua mua ärsyttää.

taitaa olla sun tissiliivit:D?

Ei oo noin isot rinnat :D
 

Yhteistyössä