***Huuto.net varoitus!!!***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Faerie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mut siis en mä silti ymmärrä, että miksi myydä kahdessa kohteessa yhtä aikaa... kun ymmärrän, että rattaita on yhdet, myyjä on yksi henkilö,mutta... mitä tuolla voi saavuttaa?? :D :D olen varmaan tänään vähän unessa...

Aika outoa joo. Mutta toisaalta...Saa kai tuo vaunujen ostaja myydä juuri ostamansa vaunut eteenpäin jos niin haluaa. Törkeätä vain käyttää toisen kuvaa omassa ilmoituksessa.

Mutta olen kyllä ihan pihalla tuosta että on samat vaunut samaan aikaan myynnissä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
siis mitä epäilyttävää? voihan siellä olla virhe vaikka palvelimella. ei ne kuvat aina mene samaan paikkaan kun tarkoittaa ja onko sun murhe?
Oletko itse se myyjä? :D Molemat on aieminkin myyneet samoja vaunuja, tosin kuva oli hiukan eri kuin avoimissa kohteissa. :whistle: Sori, vain toisessa olikin eri kuva...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
siis mitä epäilyttävää? voihan siellä olla virhe vaikka palvelimella. ei ne kuvat aina mene samaan paikkaan kun tarkoittaa ja onko sun murhe?
Oletko itse se myyjä? :D Molemat on aieminkin myyneet samoja vaunuja, tosin kuva oli hiukan eri kuin avoimissa kohteissa. :whistle: Sori, vain toisessa olikin eri kuva...

sorry mä en käsiäni moiseen P*** n sotkisi kun huutonet. mulla on muutakin elämää... vaikka tämä palsta =)

Siis mä en ymmärrä miten joku jaksaa sen puitteissa noin kyttäillä toisten kauppoja...

Toi tililiin toinen ilmoitus joka nyt on vielä avoinna on laitettu ennen kuin stiku82 osti vaunut, ilmeisesti siis tililiillä on ollut rattaista kaksi ilmoitusta. Ja nyt stiku82 vaunut ostettuaan on päättänyt tehdä hiukan voittoa ja myy uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

sorry mä en käsiäni moiseen P*** n sotkisi kun huutonet. mulla on muutakin elämää... vaikka tämä palsta =)

Siis mä en ymmärrä miten joku jaksaa sen puitteissa noin kyttäillä toisten kauppoja...
Eikös siinätapauksessa ole hyvä että joku jaksaa kyttäillä? :whistle: Moiset huijarit jää kiinni. :saint: :D

Yhteistyössä