Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mut siis en oikein ymmärrä, miksi hän myy rattaita kahdessa kohteessa yhtä aikaa???
Oletko itse se myyjä?Alkuperäinen kirjoittaja sss:siis mitä epäilyttävää? voihan siellä olla virhe vaikka palvelimella. ei ne kuvat aina mene samaan paikkaan kun tarkoittaa ja onko sun murhe?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:,mutta missä viipyy nyt ne huudot noihin avoimiin kohteisiin ristiin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oletko itse se myyjä?Alkuperäinen kirjoittaja sss:siis mitä epäilyttävää? voihan siellä olla virhe vaikka palvelimella. ei ne kuvat aina mene samaan paikkaan kun tarkoittaa ja onko sun murhe?Molemat on aieminkin myyneet samoja vaunuja, tosin kuva oli hiukan eri kuin avoimissa kohteissa.
Sori, vain toisessa olikin eri kuva...
Eikös siinätapauksessa ole hyvä että joku jaksaa kyttäillä?Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oletko itse se myyjä?Alkuperäinen kirjoittaja sss:siis mitä epäilyttävää? voihan siellä olla virhe vaikka palvelimella. ei ne kuvat aina mene samaan paikkaan kun tarkoittaa ja onko sun murhe?Molemat on aieminkin myyneet samoja vaunuja, tosin kuva oli hiukan eri kuin avoimissa kohteissa.
Sori, vain toisessa olikin eri kuva...
sorry mä en käsiäni moiseen P*** n sotkisi kun huutonet. mulla on muutakin elämää... vaikka tämä palsta =)
Siis mä en ymmärrä miten joku jaksaa sen puitteissa noin kyttäillä toisten kauppoja...