V
"vieras"
Vieras
Ap on selkeä hupihuutaja. Ja nyt on paha mieli kun ei löytynytkään palstalta tukea. Osta se tuote pois niin vältyt negalta ja kaikilla on helpompaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää;28558148:Kyllä mö veisin vaikka käräjille asti ihan periaatteesta vaikka ei iso raha olekaan kyseessä. Varkaille ihan periaatteesta pitää näyttää paikkansa. Oletko ap varma että haluat maksaa sen 30e lisäksi sakotkin vielä? Eikö tulisi halvemmaksi vain ostaa tuote ja myydä se itse eteen päin...
Mistähän tämä sakko tulisi? "Huudon lunastamatta jättäminen"?Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää;28558148:Oletko ap varma että haluat maksaa sen 30e lisäksi sakotkin vielä?
siis en tarvinnutkaan kyseistä tuotetta enää.. sain sen muualta ja ilmoitin kyllä myyjälle heti ja pahoittelin.
haluan korostaa että aiemmin olen huutoni lunastanut mut tän kans meni näin..
kyllähän kaupan voi perua kai.
myyjä laittoi hyvin hyökkäävän sähköpostin mulle ja pöyristyin..
olen myyjänä ollut muutaman kerran kun ihminen ei olekaan huutoaan lunastanut niin ei ole tullut mieleenkään mennä käräjille..tuntuu naurettavalta.. enhän ole häneltä mitään varastanut.