huuto.net huudosta siviilikanne yms? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peruuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää;28558148:
Kyllä mö veisin vaikka käräjille asti ihan periaatteesta vaikka ei iso raha olekaan kyseessä. Varkaille ihan periaatteesta pitää näyttää paikkansa. Oletko ap varma että haluat maksaa sen 30e lisäksi sakotkin vielä? Eikö tulisi halvemmaksi vain ostaa tuote ja myydä se itse eteen päin...

Ne sakot tuossa on varmaan pienin murhe. Suurimmat kulut tuluu oikeudenkäyntikuluista, häviäjä maksaa ne.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää;28558148:
Oletko ap varma että haluat maksaa sen 30e lisäksi sakotkin vielä?
Mistähän tämä sakko tulisi? "Huudon lunastamatta jättäminen"?
Sakko on rangaistus rikoksesta ja mitään rikostahan tässä ei ole tapahtunut. Tämä on riita-asia.

siis en tarvinnutkaan kyseistä tuotetta enää.. sain sen muualta ja ilmoitin kyllä myyjälle heti ja pahoittelin.
haluan korostaa että aiemmin olen huutoni lunastanut mut tän kans meni näin..
kyllähän kaupan voi perua kai.
myyjä laittoi hyvin hyökkäävän sähköpostin mulle ja pöyristyin..
olen myyjänä ollut muutaman kerran kun ihminen ei olekaan huutoaan lunastanut niin ei ole tullut mieleenkään mennä käräjille..tuntuu naurettavalta.. enhän ole häneltä mitään varastanut.

Ei voi perua, mutta korkeintaan joudut maksamaan oikeudenkäyntikulut ja tuotteen arvon. Kohtuutonta kyllä, helpompi olisi maksaa ja ottaa mahdollinen nega.

Sillä ei ap oo mitään väliä, että tarviitko tuotetta vai et, olet sen huutanut ja sen siis myös maksat. Ei ne säännöt niin vaikeita voi olla? Ärsyttää tollaset "ku en mä enää tarvii, minä minä minä, oikeassa minä"