huutiksesta: myyjä ei ole ottanut yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
Eli eilen huusin tuotteen huutiksesta, iltapäivällä. Heti laitoin postia myyjälle, kysyin tilinumeroo jne. Ei ole vastannut vielä. Laitoin tänään sitten tekstarin, ei vastannut siihenkään. Pitääkö huolestua??!! Haluan sen tuottaan ja tarjolla on muillakin vastaavia esim. osta heti-hintaan. Ajattelin, että huudan kohta toisen vastaavan, ettei vaan mene sivu suun...vai odottelenko?? Ihmetyttää vaan kun ei tekstariinkaan vastannut,

No olet turhan hätäinen. Odottele ny pari päivää rauhassa. Yleisesti ottaen ostajalla kohtuaika 1 viikko maksaa tuote ja myyjällä 1 viikko aikaa postittaa tuote maksun näkymisestä tilillä

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Odottele ainakin tiistaihin. Minä en ainkaan lue joka välissä sähköposteja enkä ala maksullisia tekstareita lähettämään pienen voiton huutiskohteista.

:heart:

Siis jos joku ostaja laittaa sulle tekstarin, niin et vastaa siihen? :o No selkispä tämäkin...

Kylläpä on tökeröä jättää vastaamatta.
Vaikka olisi miten hätäinen ostaja.

Odottele ainakin tiistaihin. Minä en ainkaan lue joka välissä sähköposteja enkä ala maksullisia tekstareita lähettämään pienen voiton huutiskohteista.

Siis jos joku ostaja laittaa sulle tekstarin, niin et vastaa siihen? :o No selkispä tämäkin...

En. Laitan sähköpostia sitten kun olen koneella. :heart: Miksi minun ptäisi maksaa viesteistä? Jos ei malta odottaa sähköpostivastausta, niin soittakoot.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Sanoppa muuta.

En. Laitan sähköpostia sitten kun olen koneella. :heart: Miksi minun ptäisi maksaa viesteistä? Jos ei malta odottaa sähköpostivastausta, niin soittakoot.

No pistä nyt sitten edes vakioviestiisi että ei yhteydenottoa tekstarilla.

Jotain kohteliaisuussäännöstöä kehiin edes... odottakoot, pah sanon mä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:

Sanoppa muuta.

Ei kai ne tekstarit sentään niiiin kalliita oo! :D

Mä en lue sähköpostia joka päivä. On myös päiviä, jollon mulla on puhelin äänettömällä ja saatan katsoa sitä vaiks joskus illalla. Voi olla et jätän puhelimen kotiinki, jos ollaan menossa johki vaikka perheen kanssa. Toki ite vastaisin, jos oisin huomannu viestin tulleen.
Eli odottele ny vaan rauhassa.

no en minäkään. jos ei pysty paria päivää s-postia odottelemaan, niin ei voi mitään. mäkin olen myynyt jotain pikkutavaroita, niin ei tosiaankaan kiinnosta alkaa joka sälästä kymmenen ihmisen kanssa tekstailemaan.

Mistä sinä tiedät mitä esim kohteissani kerron? Rouva(?) aamuäree antaa kohteliaisuusopastusta asioista joista ei tiedä ja tyylillä, joka on kaukana "kohteliaisuussäännöksistä".

Mitä tuo tummennettu meinaa?

Okei, mulla maksaa yksi tekstari 9 senttiä. Hullua jos joku ei sen takia viitsi tekstata ostajalle, kun se maksaa!!

Mutta ap:n kysymykseen, odottele rauhassa. Kaikki eivät pysty koko ajan olla koneella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle tuli vaan mieleen, että sain tuotteen aika halvalla, ei ollut hv:ta. Jos myyjää vaikka alkoi harmittamaan....

Vedät liian nopeita johtopäätöksiä. Ei ihmiset jaksa viikonloppuisin päivystää sähköpostin ja puhelimen ääressä. Malttia vähän. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

no en minäkään. jos ei pysty paria päivää s-postia odottelemaan, niin ei voi mitään. mäkin olen myynyt jotain pikkutavaroita, niin ei tosiaankaan kiinnosta alkaa joka sälästä kymmenen ihmisen kanssa tekstailemaan.

Näinpä juuri. Ostaja voi itse soittaa sitten jos kovin hätä on. Eri juttu jos myyjä on pidempään jossain ettei pysty s-postia lähettelemään eikä postittamaan ni sitte on ihan kohteliasta laittaa viestiä ja kertoa tilanne.

Mistä sinä tiedät mitä esim kohteissani kerron? Rouva(?) aamuäree antaa kohteliaisuusopastusta asioista joista ei tiedä ja tyylillä, joka on kaukana "kohteliaisuussäännöksistä".

Mitä tuo tummennettu meinaa?

En mä mitään ole tummentanut? Mutta tuolle tuhahdin että ostaja joutaa kyllä odottamaan.
Ja en tiedäkään, mitä kerrot kohteessa, mutta itse ainakin luen vakioviestit enkä ota yhteyttä jollain muotoa jos se 'kielletään'. Sitä mä nyt vain tässä ajattelin. Että jos se tekstari on ihan mahdoton niin sen voi kieltää ja ilmoittaa kohteessa ja vakkariviestissä.

Ja sikäli tiedän kun huutista käytän, eli ap- ostaja on sen sulle velvollinen myymään kun huutosi on voittanut, odota nyt vain vielä. Ja tälle hymyilevälle rouvalle (?) joka ei ilmeisesti enää hymyile, niin en mä nyt riitaa sentäs aikonut haastaa, mutta kohteliasta on vastata tekstariin- ainakin jos siinä on sisällytettynä kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:

Sanoppa muuta.

Miekin olen samaa mieltä,että kohtelias silti voi olla.

En mä mitään ole tummentanut? Mutta tuolle tuhahdin että ostaja joutaa kyllä odottamaan.
Ja en tiedäkään, mitä kerrot kohteessa, mutta itse ainakin luen vakioviestit enkä ota yhteyttä jollain muotoa jos se 'kielletään'. Sitä mä nyt vain tässä ajattelin. Että jos se tekstari on ihan mahdoton niin sen voi kieltää ja ilmoittaa kohteessa ja vakkariviestissä.

Ja sikäli tiedän kun huutista käytän, eli ap- ostaja on sen sulle velvollinen myymään kun huutosi on voittanut, odota nyt vain vielä. Ja tälle hymyilevälle rouvalle (?) joka ei ilmeisesti enää hymyile, niin en mä nyt riitaa sentäs aikonut haastaa, mutta kohteliasta on vastata tekstariin- ainakin jos siinä on sisällytettynä kysymys.

Mie tummensin sen kohdan mitä en ymmrätänyt. Kyllä mun kohteista käy ilmi yhteydenottotavat, älä siitä huolehdi. Hymyilen edelleen ja vastaan toki tekstareissa esitettyihin kysymyksiin. Huutisasioissa vastaus tulee sähköpostitse.

Yhteistyössä