huutiksesta: myyjä ei ole ottanut yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No en mä nyt siitä huolehdi. voi yhyren kerran. Mä vaan tiedustelin asiaa joka noin kuohahdutti.... siis sinua ainakin tuntui kuohahduttavan mun epäilys että sitä ei ole sun kohteissa kielletty.

Onko tää nyt selvä jo? :D :D :D :) :) =)

Ei mua kuohauttanut se "tiedustelu". Tyyli vaan oli huvittava huomioiden, että minua syytettiin kohteliaisuuden puutteesta.

Mulla ei ole ollut mitään epäselvää koko aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
No en mä nyt siitä huolehdi. voi yhyren kerran. Mä vaan tiedustelin asiaa joka noin kuohahdutti.... siis sinua ainakin tuntui kuohahduttavan mun epäilys että sitä ei ole sun kohteissa kielletty.

Onko tää nyt selvä jo? :D :D :D :) :) =)

Ei mua kuohauttanut se "tiedustelu". Tyyli vaan oli huvittava huomioiden, että minua syytettiin kohteliaisuuden puutteesta.

Mulla ei ole ollut mitään epäselvää koko aikana.

Ompas ompas ompas :saint:

Mun tyylini on mitä on, omanmoisensa. Ja näin tekstittäen näppiksellä ei kaikkea saa aina niin muotoiltua mitä ajaa takaa ja tarkottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Niin Aamuäree nyt taisin tajuta sen "Odottakoot"-kohdan. En ole sanonnut ostajasta että odottakoot vaan että soittakoot (jos ei malta odottaa...)

JES :D kyllähän sitä rautalankaa jo kuluikin :D

Hyvää päivänjatkoa, nou hasd feelings- ainakaan tältä suuntaa...

Piti sitten kuitenkin nakata vittuilut tuohonkin. Itse kirjoitata väärin ja sitten auot päätä minulle,etten ymmärtänyt ilman rautalankaa. En minä mikään ajatustenlukija ole kuitenkaan.

No "hast" feelings vaan sullekin.

Hieman kärsivällisyyttä. Voi ihan hyvin olla, ettei illalla ole ollut koneella ja nyt on esim. päivävuorossa eikä vastaile viestiin. Odota vielä. Jos ei esim. illalla kuulu mitään, niin soita perään, sillain saat myyjän varmaan paremmin kiinni.

Älähän hätäile. Itse laitoin keskiviikkona eräälle myyjälle sähköpostia, kun olin 4 huutoa häneltä voittanut. En ole vastausta vieläkään saanut enkä jaksa hätäilläkkään.

Yhteistyössä