T
tietämätön
Vieras
Tietäisikö joku vastata kysymykseen, johon en löytänyt vastausta huutiksen omista ohjeista. Jos minulla on jossakin kohteessa tällä hetkellä johtava huuto, ja teen nyt korotusautomaatin, nouseeko voimassa oleva johtava huutoni jollakin minimikorotussummalla? Eli tulenko korottaneeksi minimisummalla itseäni vastaan?
Minulla on johtava huuto eräässä kohteessa, mutta nyt pitäisi lähteä muutamaksi tunniksi pois koneen luota. Huuto tietysti sulkeutuu sillä aikaa. Haluaisin tehdä automaatin siltä varalta, että automaatti korottaisi huutoani puolestani jos joku tekee sillä aikaa tällä hetkellä tilannetta johtavan huutoni ylittävän tarjouksen. Mutta kun nyt siis johdan, niin jos nyt teen automaatin, korotanko itseäni vastaan?
Olipa sekavasti selostettu, mutta osaisiko silti joku avustaa?
Minulla on johtava huuto eräässä kohteessa, mutta nyt pitäisi lähteä muutamaksi tunniksi pois koneen luota. Huuto tietysti sulkeutuu sillä aikaa. Haluaisin tehdä automaatin siltä varalta, että automaatti korottaisi huutoani puolestani jos joku tekee sillä aikaa tällä hetkellä tilannetta johtavan huutoni ylittävän tarjouksen. Mutta kun nyt siis johdan, niin jos nyt teen automaatin, korotanko itseäni vastaan?
Olipa sekavasti selostettu, mutta osaisiko silti joku avustaa?