Huutaako lapsesi tällä hetkellä pihalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiuMau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MiuMau

Vieras
Onko tämä nyt ihan normaalia että tähän aikaan ( + noin 21.15 asti) lapset juoksevat, jodlaavat, kiljuvat tuolla pihalla? Olen aina luullut, että lapset käyvät 20.00-21.00 nukkumaan, mutta tämä meidän pihapiiri taitaa olla jotenkin erilainen. Raivostuttaa vaan välillä mökä, joka ei tunnu loppuvan ikinä...
 
mun lapset ei onneksi enää huuda pihalla, mutta toi 3-vuotias laulaa kyllä tuolla sängyssä vaasalandia-mainosta täysin palkein... ja isosisko kuorsaa vieressä, miten ihmeessä joku voi tollasessa möykässä nukkua???
 
Eihän se mikään lakisääteinen juttu ole, että kaikkien lasten pitää olla nukkumassa klo:20-21. Jokaisessa perheessä on omat tavat.

Oma lapseni on hereillä, mutta makaa sängyssä jo. On ollut siellä puolisen tuntia, mutta on taas näköjään vaikeuksia nukahtaa.
 
kuopus nukkuu.. en tiedä mitä esikko tekee kun ei ole kotona. voipi olla paljonkin mahdollista et juoksee ja kiljuu viel pihala kun saa myöhempään valvoa.. alastikkin on mitä suurimmalla todennäköisyydellä.
 
Osuipa sopivasti sun juttus, mietin just sitä kun käväisin pihalla. Meillä lapsien, 7 ja 10v, pitää tulla sisälle nyt viikolla klo 20, muut kylän lapset menevät vielä pitkin tietä ja pihoja. Jopa nelivuotias, fillarilla tiellä, ilman kypärää.....

Lapset valittaa "kun muutkin vielä saa olla", mutta minusta noin pienten pitää mennä ajoissa nukkumaan jotta jaksavat aamulla kouluun.
Olen kai sitten tämän kylän tarkin ja kamalin äiti, mutta sen arvonimen kannan mielelläni.
 
Ei huuda vaan istuu koneellaan omassa huoneessaan. Meillä tullaan kouluviikolla jo viimeistään klo 20 kotiin ja annan valvoa tuonne klo 22, se on takaraja. Kone menee kiinni 15 minsan päästä tytöllä ja sitten on vielä tunti aikaa tehä muuta.
 
No toivottavasti ei huuda, koska mä kyllä vein ne nukkumaan tossa ennen yhdeksää. =) Mut joo ei toi ole mikään pihallariekkumis aika, varsinkaan näin kun on jo koulut alkaneet.
 

Yhteistyössä