M
mää
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja juu:mut mä en ainaskaan kerenny nähä mitään... mitä tolla tiedolla ny tekis sit????
Ottaa muutaman pikavipin nyt ensialkuun, tilailla tavaraa,,,
No eikös pikavippiä varten pitäisi tietää myös henkilön pankkitilin numero & osoite, ja omistaa kyseisen henkilön nimellä oleva julkinen matkapuhelinliittymä, mitä ei saa ellei ole ko. ihmisen henkkareita?
Eihän ne siä näe pankkitilin omistajan nimeä. Ja eihän missään lue että laina tulee vain ja ainoastaan lainaajan tilille. Voihan joku lainata vaikka maksaakseen velkansa jollekin toiselle.
Ja eikä myöskään ole mainittu että pitäis tilata laina nimenomaan omasta puhelimesta. Henkkareitahan ei edes näytetä.
Pitää olla henkilön OMA matkapuhelin liittymä, julkinen! Testattu on... Minä saan vippiä mun miehen liittymällä, kun tiedän osoitteen, henk.tunnuksen, omalle tililleni, mutta HUOM! sen liittymän pitää olla vipin ottajan nimissä!
No toi on hyvä asia. Mutta jos osoitteen olis kyllä saanu numerotiedustelusta.. Onneks ne kuitenkin vaatii myös oman matkapuhelinnumeron, eli ei hätää