Hups, oon tunnistanut täältä ainakin yhden tutun mustan :O

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28736377:
Ainiin, tuo "pieni googlettelu". Mä olen epätoivoinen, uskokaa pois kun mä ihan itse kerron teille että olen epätoivoinen vosu mutta en niin epätoivoinen että googlettaisin jonkun palstalaisen? Mmm-h? :xmas:
Ihan kauhiaa, minäkin olen sinut spotannut facesta :D Onko nyt blokit laitettava ja välteltävä :D
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";28736741]Mulle tuli yhden kaupan kassalla tunne eilen, että olikohan tuo Bonaire :) Mutta maltoin olla kysymättä.[/QUOTE]

Just tää olis kauheeta :O
Siks mä oon niin kauan kirjoitellut harmaana, kun oon pelännyt et mitä jos joku tunnistaa.
Sen takia en oo lasten nimiä tms täällä kertonut. Jos jossain vaikka huutelee lapsiaan ja joku palstamamma on samassa paikassa :D En todellakaan vois kuvitella tulevani esim palstatapaamisiin :D Kaikkien juttujen jälkeen... Jos kirjoittelis vain sellaisia juttuja, mitä vois kertoa kasvotusten ihan kenelle vaan, eihän se sit mitään haittais jos joku tunnistais :)
 
Just tää olis kauheeta :O
Siks mä oon niin kauan kirjoitellut harmaana, kun oon pelännyt et mitä jos joku tunnistaa.
Sen takia en oo lasten nimiä tms täällä kertonut. Jos jossain vaikka huutelee lapsiaan ja joku palstamamma on samassa paikassa :D En todellakaan vois kuvitella tulevani esim palstatapaamisiin :D Kaikkien juttujen jälkeen... Jos kirjoittelis vain sellaisia juttuja, mitä vois kertoa kasvotusten ihan kenelle vaan, eihän se sit mitään haittais jos joku tunnistais :)
Ja tästähän jouhevasti pääsemmekin lähes lempiaiheeseeni: mikä ihme siinä on, että pitää kirjoitella mitä näppikselle nyt sattuu pläjähtämään sieltä mielen sopukoista?
Jos lopputulos on sitten tuollainen outo melkein krapulaa lähentelevä morkkis, että pelkää ihan jonkun tunnistavan? Mikä siinä on, että ei omaa pientä jarrua omissa kirjoituksissaan?
 
Just tää olis kauheeta :O
Siks mä oon niin kauan kirjoitellut harmaana, kun oon pelännyt et mitä jos joku tunnistaa.
Sen takia en oo lasten nimiä tms täällä kertonut. Jos jossain vaikka huutelee lapsiaan ja joku palstamamma on samassa paikassa :D En todellakaan vois kuvitella tulevani esim palstatapaamisiin :D Kaikkien juttujen jälkeen... Jos kirjoittelis vain sellaisia juttuja, mitä vois kertoa kasvotusten ihan kenelle vaan, eihän se sit mitään haittais jos joku tunnistais :)
No jaa, mä olen kertonut muksun nimen täällä ja kuvanikin olen kuvaketjuihin laittanut - silti mut on "tunnistettu" kaupungilla silloin kun olen ollut 300 km päässä paikasta jossa mut on bongattu ja huudellut vielä lastani ihan eri nimellä...
 
kfkfkf
Asiasta kukkaruukkuun... Joskus kun mulla oli suomi24 treffiprofiili vielä, ni baarissa kerran yks mies tuli ja kysyi kovaan ääneen, et ootko sä se XXX suomi24:lta :O

Voi luoja :O Painajainen :D

Ihan hirveetä olis jos joku tulis tuolla kysymään et ootko se kooäffä sieltä palstalta :D juu se reikähäppäri ja ties mitä muuta mä olen, kyllä :D
 
  • Tykkää
Reactions: baby-mama
kfkfkf
[QUOTE="what";28736838]Miks ap kirjottelet juttuja täällä jotka saa sitte pelkäämään kakka housussa, et joku tunnistaa?? :O[/QUOTE]

en mä nyt kakkahousussa pelkää et joku tunnistaa :O Sen takia mä en kerro sellaisia asioita mistä mut voisi tunnistaa. Kukaan tuskin mua pystyy tunnistamaan.
 
ok
No meillä kyllä hajos auto, mutta miten siitä minut voisi tunnistaa? Autoja nyt jää tien päälle varmaan vähän väliä :O
Noh, joku Turusta päin oleva (vai mistä sä olit) hiljattain laihtunut, työtön pariskunta joka nyhjää aina yhdessä ja jolla x määrä y ikäisiä lapsia, jolta just hajosi auto, joka osti tila-auton tilalle, pari vaatettakin olet näyttänyt kuvissa. Jos mä sut tuntisin, ei tarttisi kamalasti miettiä.
 
ok
Noh, joku Turusta päin oleva (vai mistä sä olit) hiljattain laihtunut, työtön pariskunta joka nyhjää aina yhdessä ja jolla x määrä y ikäisiä lapsia, jolta just hajosi auto, joka osti tila-auton tilalle, pari vaatettakin olet näyttänyt kuvissa. Jos mä sut tuntisin, ei tarttisi kamalasti miettiä.
.. joka muuttaa naapuriinsa vai muuttiko jo, joka saa vauvan, jne....
 
kfkfkf
Noh, joku Turusta päin oleva (vai mistä sä olit) hiljattain laihtunut, työtön pariskunta joka nyhjää aina yhdessä ja jolla x määrä y ikäisiä lapsia, jolta just hajosi auto, joka osti tila-auton tilalle, pari vaatettakin olet näyttänyt kuvissa. Jos mä sut tuntisin, ei tarttisi kamalasti miettiä.
Niimpä, kun en ole kertonut missä asumme, Turussapäin on aika laaja käsite. Missä oon sanonut että ostimme tila-auton?, pari vaatetta näyttänyt, no hui.. eipä mua niistä vaatteista tunnista kyllä kukaan, tai no ehkä jossain tuppukylässä vois tunnistaakkin.
 

Yhteistyössä