Hups, oon tunnistanut täältä ainakin yhden tutun mustan :O

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
pienen googlettelun jälkeen asia varmistui :D
Ootteko te tunnistaneet juttujen perusteella tuttujanne?

Ihan oikeesti jos ette halua tulla tunnistetuiksi, muuttakaa jutuissa jotain pieniä juttuja :D
TOIVOTTAVASTI kukaan ei tunnista minua :O Oon ainakin yrittänyt kertoa asioita niin, ettei kukaan tuttu tunnistaisi.

Miten voin enää kommentoida mitään tuolle käyttäjälle, kun tiedän kuka hän on :ashamed:
 
"vieras"
Sä olet kertonut asioistasi niin paljon ja jakanut vartalokuvi(akin) että ihan helposti voi joku tunnistaa.

Toinen asia sitten, jos nää sun kertomat jutut on valheita.
 
1. Jatkat samaa rataa keskusteluissa.
2. Estät tuttusi profiilisi asetuksien kautta, joten et näe mitä maailmanluokan salaisuuksia hän tänne paljastelee.
3. Alat stalkkaamaan tuttuasi, vastailet jokaisessa ketjussa silleen vihjailevasti ja 'juu nou'-tyylisesti.
4. Et välitä vaikka oletkin tunnistanut tuttusi, vastailet aiheen, et kirjoittajan mukaisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28736295:
Häh? Ihmiset stalkkaa tosiaan päiväkausia, tekee perusteellista salapoliisintyötä ja Googlettaa kun eläimet että saa toisen henkilöllisyyden selville ja mitä sitten? AI HERRANJUMALA SE ON TUO mä en puhu sille koskaan enääikinä.. Wtf?:xmas:
:LOL: Tämä oli mullakin se päällimmäinen tunne tästä aloituksesta :D
 
"vieras"
Nooh, tällä palstalla kun aika avoimesti manataan kumppaneita, exiä, kumppanin exiä, työkavereita jne, niin aika tukaliin tilanteisiin saattaisi joutua, jos tulisi noiden manattujen osalta tunnistetuksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28736269:
1. Jatkat samaa rataa keskusteluissa.
2. Estät tuttusi profiilisi asetuksien kautta, joten et näe mitä maailmanluokan salaisuuksia hän tänne paljastelee.
3. Alat stalkkaamaan tuttuasi, vastailet jokaisessa ketjussa silleen vihjailevasti ja 'juu nou'-tyylisesti.
4. Et välitä vaikka oletkin tunnistanut tuttusi, vastailet aiheen, et kirjoittajan mukaisesti.
:LOL:
 
Mitäs siitä jos tunnistaa?

Ei mulla ainakaan ole palstailuni osalta salattavaa ja ne, joiden mielipide minusta itseäni kiinnostaa, tuntevat minut sen verran hyvin, etteivät rupea muodostamaan mielipiteitään uusiksi jonkun palstakirjoittelun perusteella.
Palstailevat tuttavani kyllä tietävät minun joskus (usein) päästävän tänne lähinnä höyryt ja naureskelevat asialle.
 
Ainiin, tuo "pieni googlettelu". Mä olen epätoivoinen, uskokaa pois kun mä ihan itse kerron teille että olen epätoivoinen vosu mutta en niin epätoivoinen että googlettaisin jonkun palstalaisen? Mmm-h? :xmas:
 
Ne jotka eivät halua ottaa "tunnistamisen riskiä" (mikä ikinä se sitten onkaan) tuskin rekisteröityy lainkaan. Osa mustista vaikeuttaa tunnistusta muuntelemalla juttujaan ja osaa ei hiukkaakaan kiinnosta vaikka tutut täältä bongaisi.

Jos kommentointi on nyt vaikeaa kun tiedät ihmisen nikin takana (mitähän merkitystä sillä on?) niin älä kommentoi lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä