Hups, oon tunnistanut täältä ainakin yhden tutun mustan :O

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
lol
Et sä mitään juttuja oo muutellut silleen että sua ei vois tunnistaa. Sä kirjoitat täällä niin helvetisti itsestäs ja olet itse sanonut ettet mieti mitä kirjoitat - joten miten voisit muutella juttuja jos et mieti yhtään mitä suollat tänne? Kyllä sut tasan tunnistaa jos sut tuntee/tietää irl. Että pata kattilaa soimaa tai jotain...
 
"vieras"
Et sä mitään juttuja oo muutellut silleen että sua ei vois tunnistaa. Sä kirjoitat täällä niin helvetisti itsestäs ja olet itse sanonut ettet mieti mitä kirjoitat - joten miten voisit muutella juttuja jos et mieti yhtään mitä suollat tänne? Kyllä sut tasan tunnistaa jos sut tuntee/tietää irl. Että pata kattilaa soimaa tai jotain...
Näin on. Minä tunnistan ap:n.
 
kfkfkf
Et sä mitään juttuja oo muutellut silleen että sua ei vois tunnistaa. Sä kirjoitat täällä niin helvetisti itsestäs ja olet itse sanonut ettet mieti mitä kirjoitat - joten miten voisit muutella juttuja jos et mieti yhtään mitä suollat tänne? Kyllä sut tasan tunnistaa jos sut tuntee/tietää irl. Että pata kattilaa soimaa tai jotain...
:headwall:

no siinä kuule sulle miettimistä, et mitenköhän se mahtaa onnistua
 
Blue
OMG!!
WTF!!!
Siis eikä!!!
Mitä vittuu!!!!
Hupsista saatana!!!


Mä en se ole ainakaan joten ei kosketa minua mitenkään. (Enkä jaksa millään oikeasti uskoa koko aloitukseen, mutta senhän varmasti jo arvasitkin.)
 

Yhteistyössä