huppa,lenne vai reimatec

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piia"

Vieras
Hinnat olis 65e/75e/120e samassa järjestyksessä.

120e aletuotteesta tuntuu hurjalta. Eikö huppa ja lenne molemmat ole virolaisia merkkejä? Mitä eroja noiden merkkien koossa on toisiinsa verrattuna?
 
No ite en ottais mitään noista merkeistä, jos kaikenkaikkiaan valitsisin. Mutta jos pitäisi valita niin huppa tai lenne noista, riippuen ihan siitä kumpi on kivemman näköinen. Reimatecin laatu on nykyään hintaansa nähden todella heikko, paljon reklamaatioihin mennyt tavaraa...
 
Mä tykkään Lennen vaatteista. Talvihaalareita ei ole ollut, mutta useampi välikausihaalari on, ja en voi kuin kehua niitä. Huppa on mulle ihan tuntematon merkki, täytyykin googlata.

Ostin juuri Remun haalarin alesta, ja sitten huvikseni vertailin reimatecin ja remun kankaiden teknisiä tietoja. Reimassa oli vähän parempi vesipilari ja remu oli vähän hengittävämpi. Hankauksen kestossa kankaiden välillä oli todella suuri ero. Remun kangas oli 5x kestävämpää!
 
Remusta mullakin eniten kokemusta talvivaattena. Nyt ei vaan löytynyt sopivaa alesta, joten täytyi katsastaa muita. Lenne ja huppa kokeiltu välikausivaatteina eikä valittamista. Varmaan Lennen haalarin käyn ostamassa, kun sen saa suoraan kaupasta, ja on sovitettu. Huppa kiinostaisi, mutta sen oikean koon arvioiminen on hankalaa.
 
Lennestä paljon kokemuksia, pelkästään positiivisia. Sekä välikausi- että talvivaatteista. Nytkin ostin pojalle Lennen toppahaalarin. ReimaTec on ihan ok, mutta hinnoitellut itsensä vähän ulos, vaikka niitäkin meille on hankittu. Tytölle ostin marraskuussa Travallen takin ja housut. Takki oli jo kerran tehtaalla takaisin korjauksessa, kun vetskari hajosi kolmen viikon käytön jälkeen. Ja nyt huomasin, että kankaassa oli palkeenkieli *huoh*. Virolainen laatu on oikein hyvää tähän kotimaiseen verrattuna ainakin!
 

Similar threads

Yhteistyössä