Huonoon suuntaan menossa suomalaisen poliisin tapa toimia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin mikä tuossa oli huonoa? Tuo tätihän saatto olla mikä kriminaali tahansa, ei suostunut näyttämään henkilökorttia tms. Kuvailee poliisiautoa ja poliiseja. Minusta pidätyksen olis pitänyt saada kestää ainakin vuorokausi.
 
Niin mikä tuossa oli huonoa? Tuo tätihän saatto olla mikä kriminaali tahansa, ei suostunut näyttämään henkilökorttia tms. Kuvailee poliisiautoa ja poliiseja. Minusta pidätyksen olis pitänyt saada kestää ainakin vuorokausi.
Polkupyöräilijä oli ihan tavallinen ns poliittinen pyöräilijä, mutta ei se oikeuta poliisia toimimaan väärin, eli esim vahingossa kadottamaan todisteita.
 
Kyseiset ns poliittiset pyöräilijät kuvaavat kaikkia ja kaikkea joka heidän mielestään haittaa pyöräilyä ja sitten julkaisevat kuvat vihasivustona facebookissa.
äh? Oikeesti? Ihmisillä on liian vähän huolia. Ton naisen olis pitänyt mun mielestä pyytää anteeksi, poistaa kuva poliisien nähden ja jatkaa matkaa. Olis päässyt helpommalla. Nyt hakee huomiota ja jotain suurempaa marttyyrin viittaa.
 
äh? Oikeesti? Ihmisillä on liian vähän huolia. Ton naisen olis pitänyt mun mielestä pyytää anteeksi, poistaa kuva poliisien nähden ja jatkaa matkaa. Olis päässyt helpommalla. Nyt hakee huomiota ja jotain suurempaa marttyyrin viittaa.
Juurikin näin. Ja todellakaan en usko, että on tarjoutunut tuossa pidätystä ennen vapaaehtoisesti kertomaan henkilötietojaan. Muuten juttu olisi varmasti selvinnyt paikanpäällä.
 
Nuo kuvat olisi jotenkin vaikuttavampia, jos niissä olisi niitä pyöräilijöitä. Jotenkin hassusti osuttu juuri sellaiseen aikaan, kun muita ei ole liikenteessä. Siis niitä loukkaantujia. .. ei sii loukkaantujia vaan niitä jotka törmää näihin esteisiin.
Mut joo, sääntöjen mukaan mulla ei ole tohon ryhmään mitään asiaa, vaikka kaksipyöräisellä kuljen itsekin. Mielestäni ihan tyhjänpäiväistä vihanlietsontaa ja tankoraivoa, niinkuin sanoitkin, että viharyhmä.
 

Yhteistyössä