Poliisin mielestä vihreät muodostavat uhan Suomen hallitukselle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onkohan kukaan kysynyt heiltä, että miksi eivät tee jotakin konkreettista ilmaston ja luonnon puolesta?

Nykyinen hilluminen on ihan hirveää resurssien/ilmaston/luonnontuhlausta! Heillä pensa-agregaatit laulaa hoosiannaa jotta saavat muun muassa sopivan partyvalaistuksen luotua.

Ei tämä ole mikään mielenosoitus vaan sellaisena näyttäytyvä anarkistien pilehetki!
Montakohan neuroa nämä pilehetket maksavat veronmaksajille tai montako oikeasti hädässä olevaa aikuista ja LASTA jäävät pulaan ja noteeraamatta näiden anarkomarkojen vuoksi?
 

Yhteistyössä