Huonoja uutisia np-ultrasta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peukut kuitenkin pystyssä
c014.gif

Mä epäilen, että ap on joutunut jäämään osastolle tyhjennystä varten. Olisi hän muuten tullut kertomaan miten kävi. Ja aivan varmasti olisi ensimmäisenä tullut tänne kertomaan jos olisi iloisia uutisia ollut.

Olisin tullut jo aamulla, mutta sivut ei auenneet. Tilanne oli sama, mutta lääkäri selitti tilanteen ja näytti sikiön (juu, löysi sen). Perjantaina menen tyhjennykseen, toivottaisi alkaisi jo ennen vuotamaan. Mulla ei ainakaan synnytystä aikanaan zytotecit käynnistäneet, mutta toivottavasti nyt aiheuttaisi vuodon, en haluisi kaavintaan, vaikka siinä varmaan helpommalla ehkä itse pääsis..... Mutta tällaista siis. Onneksi on kesä tulossa =o) Kiitti kaikille tuesta, vähän jo helpottaa, vaikka toisinaan tulee yhtäkkiä itku ja välillä on pakko käydä katsomassa kuvaa, jossa meidän pömpiäinen näkyy niin selvästi, viikkoja oli silloin 8+ =o/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisin tullut jo aamulla, mutta sivut ei auenneet. Tilanne oli sama, mutta lääkäri selitti tilanteen ja näytti sikiön (juu, löysi sen). Perjantaina menen tyhjennykseen, toivottaisi alkaisi jo ennen vuotamaan. Mulla ei ainakaan synnytystä aikanaan zytotecit käynnistäneet, mutta toivottavasti nyt aiheuttaisi vuodon, en haluisi kaavintaan, vaikka siinä varmaan helpommalla ehkä itse pääsis..... Mutta tällaista siis. Onneksi on kesä tulossa =o) Kiitti kaikille tuesta, vähän jo helpottaa, vaikka toisinaan tulee yhtäkkiä itku ja välillä on pakko käydä katsomassa kuvaa, jossa meidän pömpiäinen näkyy niin selvästi, viikkoja oli silloin 8+ =o/

Mulla tuli pahimmat itkut muutaman päivän viiveellä. Ja mun tapauksessa se ultra "käynnisti" tyhjennytksen. Sitä ennen vaan tihutellu vähän ja ultran jälkeen alko kunnolla vuotamaan. Ilmeisesti ultraajan ultratessa se sen verran paino mahaa että käynnisti spontaanin keskenmenon kunnolla. Sikiö oli ollu menehtyneenä jo kuitenkin muutamia viikkoja.

Tänään illalla alkoi itsestään vuotamaan, vielä melko vähän. En tiedä sitten auttoiko mitegyne asiaa vai ei. Mietin vaan, että jos nyt vuoto alkaa ihan kunnolla, niin joudunko silti koko perjantaiksi polille ja antaako ne silti cytoteciä....

Yhteistyössä