Huono päivä, eikä kello ole vielä edes puolta päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Aamulla lähdin vauvan kanssa vaunuilla neuvolaan ja sinne mennessä näin, kuinka nuori tyttö talutti koiraa, jokin polvenkorkuinen ja valkoinen, en rodusta tiedä. Koira oli innostunut ja veti ja tyttö riuhtoi ja sihisi perkelettä. Lopulta potkaisi koiraa tosi lujaa kahdesti kylkeen, niin että koira ulvahti kunnolla ja jäi maahan selälleen alistuneesti makaamaan. Olin sitten jo kohdalla, takaapäin tulin ja huusin että lopettaa ja järkyttyneenä jotain sanoin että miten se sitä koiraa kohtelee. Oli alikulun kohdalla ja varmaan luuli ettei ketään näe, säpsähti oikein kun huomasi minut. Kiroili vain takaisin kun koitin kysyä nimeä (olisin tehnyt rikosilmoituksen eläinrääkkäyksestä). Lähti sitten menemään, mutta sen verran seurasin, että näin mihin taloon meni. Soitan vielä tänään poliiseille, voiko rikosilmoitusta tehdä.

Matka neuvolaan jatkui ja perillä pihassa joku n. 2-3v lapsi huutaa kuin syötävä että hän ei kävele ja äiti kiroilee ja huutaa että nyt mennään, vaunuissa vauva. Äiti kiljuu että kotona tulee sitten selkäsauna jos ei tottele ja lopulta äiti nyppää lapselta pipon päästä ja tukistaa ja lähtee sitten vain kävelemään pois. Pikkulapsi sitten juoksee itkien perään. Neuvolassa tästä mainitsin, että tälläisen näin, lupasivat että huolehtivat asiasta.

Ja sitten vielä pisteenä iin päälle päästiin kotiin, nappasin koiran ovesta ja käytiin kävelyllä. Oma koirani on kääpiömäyräkoira. Yhden omakotitalon pihasta lähti joku mies ison, tod. näk. sekarotuisen koiran kanssa liikkeelle ja tämä fuffe oli flexissä. Hyökkäsi oman koirani kimppuun, selkänahkaan kiinni ja nosti ilmaan. Pudotin tietysti hihnan ja tartuin sitä isoa koiraa niskasta, ja se pudottikin sitten oman koirani joka lähti karkuun. Iso koira kääntyi näykkäisemään minua ja onnistuikin, mutta sitten tartuin toisella kädellä kuonosta kiinni, jolloin koira alistui. Tämä mies vaan huutaa siinä koiran nimeä ja koittaa keriä flexiä. Tältä mieheltä sentään irtosi nimi ja osoitetiedot. Oma koirani löytyi kotioven takaa verta valuvana. Nyt mies on tulossa kotiin ja lähtee koiran kanssa eläinlääkäriin ja itse lähden sen jälkeen päivystykseen ottamaan jäykkäkouristusrokotteen ja tarkistuttamaan kädenselkämyksen.

Ja sitten mä en poistu kotoa enää ikinä!

Huh. No eipä oo mukavasti kyllä päivä alkanu ! Toivottavasti koira pääsee tikattavaks ja sinulle ei mitään tule tuosta puremasta. Sulle on sattunu nyt huono tuuri, kun yhen päivän aikana nähnyt noin monta "vajaapäistä" liikenteessä. Kyllähä noita riittää iha jonoksi asti.

Yhteistyössä