Sinäkö lapsesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=7060576&t=7060576

Onkohan kaikki hevostelijat yhtä hermoheikkoja...

"Vttu prkele stana!!! Naapurin kakara..
Lähettäjä: huuhkaja
Päivämäärä: 17.2.09 14:21:45

Tai pikemminkin naapuritalon kakara.. Itselläni on isokokoinen koiran pentu jolla on vielä koulutus vaiheessa ja kontakti ei ole aina täydellinen varsinkaan ohitustilanteissa, koska koira on niin kiinnostunut kaikesta mikä liikkuu ja kun oikein paljon kiinnostaa niin sille sitten haukutaan..

noh.. Töistä tullessa huomasin tämän kakaran (n.4-6 v.) taas kerran tappelevan pihalla äitinsä kanssa että mennäänkö sitä sisälle vai ei.. Jokapäiväinen rutiini. Penska siis saa aina tahtonsa läpi ja ovat sitten pihalla.. Hokema mikä kuuluu joka päivä: "Nyt ira ala tulla, äiti suuttuu kohta, et mene sinne, EI sinne! Minä suutun ihan kohta! Ihan varmasti kohta suutun jos et nyt tule. Pitääkö minun suuttua?!" Ja blaa blaa blaa...

Ja ongelma on siis se että minun on vietävä koirani silloin tällöin ulos ja tietenkin tuo kakara sattuu just silloin tuossa pihassa olemaan. Mahdollisuuksien mukaan kiertelen kauempaa tuon kakaran, mutta pari kertaa se on oikeasti vain hyökännyt kimppuun..Kuulostaa tyhmälle, mutta ei ole ollenkaan kiva kun olen JUURI saanut koiralta huomion ja sen kontaktiin että mennään NÄTISTI omalle ovelle ja sisälle, niin tämä kakara ryntää kimppuun ja viillitsee koiran taas täysin. Tänään viimeksi suutuin jo itse sille kakaralle ja äkäisesti sanoin että älä tule lähemmäs, mutta ei mene perille.. Koira haukkuu ja minä olen hermoromahduksen partaalla kun kakara vain riekkuu ympärillä ja nauraa paskaisesti eikä usko edes vieraan puhetta! Saatikka sen äitinsä joka huutelee siellä kauempana että varoo vihaista koiraa.. Kyllä teki mieli huutaa sille äidille että älä kuule siitä koirasta välitä se sentään heiluttaa vain häntäänsä, mutta minä heilautan kyllä kohta jotain muuta..

AAAArrrggghhhh! Vieläkin kihisen täällä kiukusta, kun muutenki on työn alla tuon koiran kanssa tuo kontakti tuollaisissa kiihdyttävissä tilanteissa, niin sitten tuollainen @!#$ kuriton idiootti persehedelmä terrorisoi oikein tahallaan!!! "

Yhteistyössä