S
"strawberry"
Vieras
Teen nyt naisten päivän kunniaksi tunnustuksen, olen oikeasti provo. Rupesi huono omatunto vaivaamaan näinkin olemattoman asian takia, kun olen koittanut keskustella normaalisti täällä mutta silti saan paskaa niskaan, eikä normaali keskustelu onnistu. Olen siis oikeasti 17-vuotias entinen koulukiusattu tyttö, jolla ei ole yhtään ystäviä ja sen takia pyörin täällä palstalla sitten ja provoillut joskus, koska tylsää. Ne kipeät asiat mitä olen joskus kiusaamisestani kirjoittanut on täysin totta, mutta se että olisin 36-vuotias 2 lapsen äiti ei ole totta. Se miksi en täällä ole oma itsenäni esiintynyt niin siksi koska tämä on aikuisten ihmisten ja sellaisten jotka on vanhempia, niin heidän palsta, minä en ole kumpikaan, en vielä aikuinen ja ei minulla ole lapsiakaan, joten miltä se olisi sitten vaikuttanut jos olisin esiintynyt omana itsenäni? mun oltaisiin heti käsketty painua pois täältä ja sitten jos vastailisin joihinkin ketjuihin kukaan ei ottaisi minua vakavasti koska olisin elämästä mitään tietämätön vain 17-vuotias jonkun mielestä... Demissäkään en valitettavasti viihdy, enkä ole ikinä ennenkään viihtynyt, minusta se on hyvin ällö lapsellinen ja liian teini paikka omalle ajatusmaailmalleni. En kestä sitä paskaa. Se on suurimmaks osaks täynnä jotain 13-15v teinejä joilta ei irtoa minkäänlaista empatiakykyä ja ymmärrystä kiusatuille. Teen tämän tunnustuksen siksi, koska toivoisin tämän pysyvän oikeasti aikuisten palstana, sellaisten omien vanhempien ikäisten, josta tarvittaessa nuori voisi hakea tukea, jos ei uskalla tai kehtaa omille vanhemmilleen puhua. Tuen takia minäkin tänne aikoinani hakeuduin ja sitten jäin koukkuun tähän palstaan, koska tämä vastaa enemmän minun ajatusmaailmaani mitä taas demit ja miss mixit ei vastaa. Ne on täynnä sellaista ällöä, ihan aivotonta sontaa. Menkää oikeasti itse kokeilemaan !! Tämäkin tunnustukseni saa varmaan haukkuja, mutta sen verran haluan sanoa vielä niistä provoistani ettei ne ollut ketään loukkaavia vaan yleisiä asioita käsitteleviä, silti minulle alettiin valittamaan. En varmasti provoilisi täällä jos minulla ei olisi tylsä elämä, olisi ystäviä ja menoja, nyt ei valitettavasti ole, toivon että saan elämäni vielä raiteilleen jossain vaiheessa, sitä ennen on ollut joskus mukava esiintyä jonain ihan muuna ja paeta todellisuutta välillä. Sekin kuva valitettavasti nyt särkyi ja lähden pois täältä palstalta.
Toivottavasti joku sai helpotuksen ja juuri sen mitä halusi kun tunnustin.
En kuitenkaan koe tehneeni kovin suurta pahaa vaikka olisin esiintynyt tällä palstalla välillä jonain muuna henkilönä eli ns. valehdellut. Ketä minä sillä loukkasin? tuskin ketään.
Toivottavasti joku sai helpotuksen ja juuri sen mitä halusi kun tunnustin.
En kuitenkaan koe tehneeni kovin suurta pahaa vaikka olisin esiintynyt tällä palstalla välillä jonain muuna henkilönä eli ns. valehdellut. Ketä minä sillä loukkasin? tuskin ketään.