Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
Sen "madon" varmaan pitäis täyttää ne ruudut
Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
joo, niin minäkin ymmärsin. piirsin kuvan paperille, mutta se on aika vaikea täyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
höh, minä sain jotenkin pois sen 'madon', mutta en tiedä mitenAlkuperäinen kirjoittaja juuri:joo, niin minäkin ymmärsin. piirsin kuvan paperille, mutta se on aika vaikea täyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
Voi hitsi, mulla vaan ei onnistu.. Oliko sulla jotain tavaraa kädessä?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:höh, minä sain jotenkin pois sen 'madon', mutta en tiedä mitenAlkuperäinen kirjoittaja juuri:joo, niin minäkin ymmärsin. piirsin kuvan paperille, mutta se on aika vaikea täyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
se stoppaa aina käytettyihin ruutuihin eli joko niihin harmaisin tai niihin, mistä olet jo kulkenut.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Voi hitsi, mulla vaan ei onnistu.. Oliko sulla jotain tavaraa kädessä?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:höh, minä sain jotenkin pois sen 'madon', mutta en tiedä mitenAlkuperäinen kirjoittaja juuri:joo, niin minäkin ymmärsin. piirsin kuvan paperille, mutta se on aika vaikea täyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
Ja keksitkö miten ton madon pitäis kulke? Ite en oo vilä ratkassu ku en muista t menikö se niiden jo valittujen ruutujenki läpi, vai stoppasko niihinki..
Juu, se nollaantuu ku käy vääntelemässä niitä sarvia!!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:se stoppaa aina käytettyihin ruutuihin eli joko niihin harmaisin tai niihin, mistä olet jo kulkenut.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Voi hitsi, mulla vaan ei onnistu.. Oliko sulla jotain tavaraa kädessä?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:höh, minä sain jotenkin pois sen 'madon', mutta en tiedä mitenAlkuperäinen kirjoittaja juuri:joo, niin minäkin ymmärsin. piirsin kuvan paperille, mutta se on aika vaikea täyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
Ja keksitkö miten ton madon pitäis kulke? Ite en oo vilä ratkassu ku en muista t menikö se niiden jo valittujen ruutujenki läpi, vai stoppasko niihinki..
Mun piti aloittaa alusta, kun painoin taas vahingossa pelin kiinni.
:kieh:
Mutta mulla on nyt idea siihen peliin. Eli huomasitko, että ne hirven (tai mikä poro olikaan) sarvet liikkuu. Kun niitä taisin silloin heilutella. Käyn kokeilemassa.
Tää sivukin bugittaa. Eli mulla tuli eri paikkoihin ne harmaat pampulat, kun aloitin pelin uudestaanAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Juu, se nollaantuu ku käy vääntelemässä niitä sarvia!!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Mulla tuli muuten eri paikkoihin ne harmaat, kun jouduin alottamaan alusta (tai siis kämmäsin). Voi olla ehkä jotkut helpompia.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Voi hitsi, mulla vaan ei onnistu.. Oliko sulla jotain tavaraa kädessä?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:höh, minä sain jotenkin pois sen 'madon', mutta en tiedä mitenAlkuperäinen kirjoittaja juuri:joo, niin minäkin ymmärsin. piirsin kuvan paperille, mutta se on aika vaikea täyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sama juttu mulla!Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..
se stoppaa aina käytettyihin ruutuihin eli joko niihin harmaisin tai niihin, mistä olet jo kulkenut.
Mun piti aloittaa alusta, kun painoin taas vahingossa pelin kiinni.
:kieh:
Mutta mulla on nyt idea siihen peliin. Eli huomasitko, että ne hirven (tai mikä poro olikaan) sarvet liikkuu. Kun niitä taisin silloin heilutella. Käyn kokeilemassa.
Ootas mä mietin tota uuestas, ku mulla kävi joku kuvio mielessä jos se pysähtyy niihin vatuihin
Lakkasin mittimästä ku päätin, etten alusta ainaka tota alota!
eikun mulla oli varmaan erilainen se ruudukko. Kuten sanoin, niiden harmaiden pampuloiden paikat oli erit kun jouduin aloittaa pelin alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siis mietein tota aikasemminki, mut mun mielestä se ei menny oikein, mut menihän se!!
Toinen rivi vasemmalta, toisiks alimmainen ruutu. Siitä ylöspäin, sit oikeelle, sit alas, vasemmalle, alas jne.
Sit tiiätki varmaan ite!
Voi vitsi, sää oot fiksu!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:eikun mulla oli varmaan erilainen se ruudukko. Kuten sanoin, niiden harmaiden pampuloiden paikat oli erit kun jouduin aloittaa pelin alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siis mietein tota aikasemminki, mut mun mielestä se ei menny oikein, mut menihän se!!
Toinen rivi vasemmalta, toisiks alimmainen ruutu. Siitä ylöspäin, sit oikeelle, sit alas, vasemmalle, alas jne.
Sit tiiätki varmaan ite!
Mutta mulla on hyviä uutisia, pääset eroon niistä metallinpaloista. Kokeilepa mihin työkaluun ne vois sopia.
no arvaa vaan puuttuuko multa, kun joudun tosiaan keräämään ne uudelleen. Huomasin muuten, että yks tippui vessanpönttöön, kun sen kannen avaa eka kerran. Saiskohan sen tuolla magneetilla.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Voi vitsi, sää oot fiksu!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:eikun mulla oli varmaan erilainen se ruudukko. Kuten sanoin, niiden harmaiden pampuloiden paikat oli erit kun jouduin aloittaa pelin alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siis mietein tota aikasemminki, mut mun mielestä se ei menny oikein, mut menihän se!!
Sit tiiätki varmaan ite!
Mutta mulla on hyviä uutisia, pääset eroon niistä metallinpaloista. Kokeilepa mihin työkaluun ne vois sopia.
Mutta, mutta.. multa puuttuu niitä iiiihan hirveesti! :'(
mä en ainakaan onnistunu..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:no arvaa vaan puuttuuko multa, kun joudun tosiaan keräämään ne uudelleen. Huomasin muuten, että yks tippui vessanpönttöön, kun sen kannen avaa eka kerran. Saiskohan sen tuolla magneetilla.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Voi vitsi, sää oot fiksu!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:eikun mulla oli varmaan erilainen se ruudukko. Kuten sanoin, niiden harmaiden pampuloiden paikat oli erit kun jouduin aloittaa pelin alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siis mietein tota aikasemminki, mut mun mielestä se ei menny oikein, mut menihän se!!
Sit tiiätki varmaan ite!
miten se heräsi?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sain pupun herään, mut nyt en tie mitä tekisin. Se itkee
Annoin sille puussa olvalle jakarin..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:miten se heräsi?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sain pupun herään, mut nyt en tie mitä tekisin. Se itkee
hahaaahaa, pitääpä kokeilla. Haluaiskohan sekin pupu porkkanan..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Annoin sille puussa olvalle jakarin..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:miten se heräsi?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sain pupun herään, mut nyt en tie mitä tekisin. Se itkee
Mä sain sen ongen siltä haikaralta, ja se käy sen magneetin kanssa. Sain palan pöntöstä. Mutta varmaan vielä puolet puuttuu ja nyt ei ole enää ideaa, mistä ne vois löytyä.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä en ainakaan onnistunu..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:no arvaa vaan puuttuuko multa, kun joudun tosiaan keräämään ne uudelleen. Huomasin muuten, että yks tippui vessanpönttöön, kun sen kannen avaa eka kerran. Saiskohan sen tuolla magneetilla.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Voi vitsi, sää oot fiksu!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:eikun mulla oli varmaan erilainen se ruudukko. Kuten sanoin, niiden harmaiden pampuloiden paikat oli erit kun jouduin aloittaa pelin alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siis mietein tota aikasemminki, mut mun mielestä se ei menny oikein, mut menihän se!!
Sit tiiätki varmaan ite!
Tarttis saada varmaan siimaa. Etenin ton haikarataulun kanssa, mut siitä puuttuu varmaan siima.