En oo pelannu, mukana :wave:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:http://www.2keysgames.com/games/escape_chestnut_room.html onko tämä jo pelattu täällä?
eikö se ollut se oikeanpuoleinen.. ? minä en muistaakseni käyttänyt sitä toista mihinkään. jos oikein muistan..Alkuperäinen kirjoittaja v:eka peliin siihen se koodi?? kumpi niistä joka tuli takkaan vai mikä??
hulluna tulee kamaa tässä.. mulla jo inventory täynnä. kerään kaikki rojutkin, kaikkia ei varmaan tarviAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En oo pelannu, mukana :wave:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:http://www.2keysgames.com/games/escape_chestnut_room.html onko tämä jo pelattu täällä?
ei se käy!! vai miten ne numerot tulee??!!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:eikö se ollut se oikeanpuoleinen.. ? minä en muistaakseni käyttänyt sitä toista mihinkään. jos oikein muistan..Alkuperäinen kirjoittaja v:eka peliin siihen se koodi?? kumpi niistä joka tuli takkaan vai mikä??
ja en mie taaskaa osaaAlkuperäinen kirjoittaja annnas:hitto miten se lintu muka näyttää tossa ekassa pelissä?
samalla kun se lintu näyttää niin klikkaa ruutua.. menee punaiseksi jos o oikein!!Alkuperäinen kirjoittaja annnas:ja en mie taaskaa osaaAlkuperäinen kirjoittaja annnas:hitto miten se lintu muka näyttää tossa ekassa pelissä?
:ashamed:
saitko linnun pois häkistä?Alkuperäinen kirjoittaja annnas:ja en mie taaskaa osaaAlkuperäinen kirjoittaja annnas:hitto miten se lintu muka näyttää tossa ekassa pelissä?
:ashamed:
painelet ne ruudut siinä järkässä kun lintu näyttääAlkuperäinen kirjoittaja annnas:sain pois ja painan aina ruudun punaiseksi ja sitten vikassa ruudussa se ei enää mee punaseksi ja lintu vaan menee pois
joo painelen juuri niin mutta se vaan karkaa vikassaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:painelet ne ruudut siinä järkässä kun lintu näyttääAlkuperäinen kirjoittaja annnas:sain pois ja painan aina ruudun punaiseksi ja sitten vikassa ruudussa se ei enää mee punaseksi ja lintu vaan menee pois
kokeilepa painella niin, että lintu on siellä häkissä. en ole varma onnistuiko noin.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:joo painelen juuri niin mutta se vaan karkaa vikassaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:painelet ne ruudut siinä järkässä kun lintu näyttääAlkuperäinen kirjoittaja annnas:sain pois ja painan aina ruudun punaiseksi ja sitten vikassa ruudussa se ei enää mee punaseksi ja lintu vaan menee pois
painelet ilman että se lintu ei oo siinä!Alkuperäinen kirjoittaja annnas:joo painelen juuri niin mutta se vaan karkaa vikassaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:painelet ne ruudut siinä järkässä kun lintu näyttääAlkuperäinen kirjoittaja annnas:sain pois ja painan aina ruudun punaiseksi ja sitten vikassa ruudussa se ei enää mee punaseksi ja lintu vaan menee pois
No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
no jihuuAlkuperäinen kirjoittaja juuri:kokeilepa painella niin, että lintu on siellä häkissä. en ole varma onnistuiko noin.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:joo painelen juuri niin mutta se vaan karkaa vikassaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:painelet ne ruudut siinä järkässä kun lintu näyttääAlkuperäinen kirjoittaja annnas:sain pois ja painan aina ruudun punaiseksi ja sitten vikassa ruudussa se ei enää mee punaseksi ja lintu vaan menee pois
pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
Sama juttu mulla, et pirusti kamaa, eikä sit tie mitä pitäis kerätä ja koittaa johki.. Tosi vaikee.. :/