mulla kaatu peli tuossa vaiheessa, mutta käsitin, että sinne numeroyhdistelmäkaappiin.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Minne tuo palapeli kootaa? Tulee jo kiirus mut haluttas saada valmiiksi
mulla kaatu peli tuossa vaiheessa, mutta käsitin, että sinne numeroyhdistelmäkaappiin.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Minne tuo palapeli kootaa? Tulee jo kiirus mut haluttas saada valmiiksi
En oo löytäny.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
Sama juttu mulla, et pirusti kamaa, eikä sit tie mitä pitäis kerätä ja koittaa johki.. Tosi vaikee.. :/
Hei oliks toi teksti tuon ulko-oven päällä aiemmin?? En oo ennen huomannu..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En oo löytäny.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
Sama juttu mulla, et pirusti kamaa, eikä sit tie mitä pitäis kerätä ja koittaa johki.. Tosi vaikee.. :/
Onkohan noilla metallipalasilla jotain virkaa?
mietin että pitäiskö kerätä kaikki palat. porkkanan sai jostain taulusta. Luulen, että nuo taulut on se ratkaisevat juttu. Sain magneetin yhdestä taulusta antamalla kanille porkkanan. Ja virtahepo antoi yhden palan, kun sen hampaat pesi vessaharjalla.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En oo löytäny.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
No vau! Sä oot oikeen edenny!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mietin että pitäiskö kerätä kaikki palat. porkkanan sai jostain taulusta. Luulen, että nuo taulut on se ratkaisevat juttu. Sain magneetin yhdestä taulusta antamalla kanille porkkanan. Ja virtahepo antoi yhden palan, kun sen hampaat pesi vessaharjalla.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En oo löytäny.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
mille kanille annat sitä, kun niitä on useammassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja 2:mun kani ei huoli porkkanaa!!
kumpikaan kani ei huoli jota taulussa on! sekä nukkuva että se toinen!!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mille kanille annat sitä, kun niitä on useammassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja 2:mun kani ei huoli porkkanaa!!
En mäkään huomannut sitä ennen kuin nyt kun sanoit, kun ruutu on liian pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hei oliks toi teksti tuon ulko-oven päällä aiemmin?? En oo ennen huomannu..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En oo löytäny.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
se missä on se metsästäjä pyssyn kanssa niin se kaniAlkuperäinen kirjoittaja v:kumpikaan kani ei huoli jota taulussa on! sekä nukkuva että se toinen!!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mille kanille annat sitä, kun niitä on useammassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja 2:mun kani ei huoli porkkanaa!!
mää pimahdan! |OAlkuperäinen kirjoittaja juuri:mietin että pitäiskö kerätä kaikki palat. porkkanan sai jostain taulusta. Luulen, että nuo taulut on se ratkaisevat juttu. Sain magneetin yhdestä taulusta antamalla kanille porkkanan. Ja virtahepo antoi yhden palan, kun sen hampaat pesi vessaharjalla.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En oo löytäny.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
En tiedä, mutta mulla tippu jotain wc-pönttöön ku avasin kannen.Alkuperäinen kirjoittaja 2:mitä magneetilla??
sitä virtahepoa piti ensin painella mahasta, että se avas suun, sitten pestä hampaatAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mää pimahdan! |OAlkuperäinen kirjoittaja juuri:mietin että pitäiskö kerätä kaikki palat. porkkanan sai jostain taulusta. Luulen, että nuo taulut on se ratkaisevat juttu. Sain magneetin yhdestä taulusta antamalla kanille porkkanan. Ja virtahepo antoi yhden palan, kun sen hampaat pesi vessaharjalla.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En oo löytäny.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitäis varmaan saada se kani hereille yhdessä taulussa. Löysitkö porkkanan?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No en saa..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hitsin pimpula saatko mitään tehtyä? minä vain keräilen niitä metallinpalasia.. niillä ei varmaan tee mitään.
En löydä porkkanaa, eikä liioin tapahdu mitään vaikka yritän pestä sen hevon hampaita!!
Mulla ei tapahdu missään mitään!! Ainoostaan haikaran jalan saan alas, siinä se.. :/
argh, montako metallia sulla on, mulla taitaa olla 10, mutta se kymmenes ei mahdu enää.Alkuperäinen kirjoittaja v:tarviikoha nuita metallin paloja mihkään?+ niitähän on niin palio ettei etes listaan mahdu!!
mikä taulu ja miten??Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hei, mulla edistyy. Sain alas yhden taulun ja siellä on joku salalokero, mutta pitäis vielä saada se auki. |O
tiedänkin taulun,se heiluu muttei tipu!!Alkuperäinen kirjoittaja v:mikä taulu ja miten??Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hei, mulla edistyy. Sain alas yhden taulun ja siellä on joku salalokero, mutta pitäis vielä saada se auki. |O
minä myös ja nyt olen jumissa.Alkuperäinen kirjoittaja v:miten siitä salalokero jutusta voi sen aloittaa alusta?? tein väärin ja nyt se vain on..